آغاز توزیع میوه شب عید از 25 اسفند
قیمت میوه در بازار بسیار گرانتر از سال گذشته شده است. مردم امیدوارند تمهیدات لازم نیز برای توزیع میوه کافی از سوی مسئولان استان اندیشیده شده باشد تا با آغاز توزیع میوه به قیمت مصوب دولتی شاهد کاهش نسبی قیمت میوه در بازار باشند.
کد خبر: ۱۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱ 11 March 2015

استاندار اردبیل در جلسه ستاد تنظیم بازار استان از تامین و ذخیره سازی حدود یک هزار و 240 تن میوه شب عید در استان خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری، مجید خدابخش گفت: از این میزان 740 تن پرتقال و 500 تن سیب است که با قیمت مصوب دولتی دولتی از 25 اسفند ماه درسطح استان توزیع می شوند.

وی از تعیین 107 مرکز توزیع میوه شب عید در مناطق مختلف استان خبر داد و افزود: از این تعداد 34 مورد در شهر اردبیل توسط شهرداری مدیریت می شود و مابقی نیز درشهرستان های تابعه استان توسط اتحادیه تعاونی روستایی توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: میوه های توزیع شده شب عید در میادین اصلی شهر باید با کیفیت مناسب و با قیمت مصوب دولتی توزیع شده و بازرسی های لازم دراین خصوص باید انجام پذیرد .

خدابخش از تمام اعضای این ستاد خواست از ابتدا تا انتهای عرضه بر روند توزیع ، تظارت دقیق و منظم داشته و تلاش خود را برای آسایش و آرامش خاطر مصرف کنندگان بکار گیرند تا مردم دغدغه خاطری در تهیه میوه شب عید نداشته باشند.

رییس ستاد تنظیم بازار استان ادامه داد: اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ایام تعطیلات عید به اندازه کافی در استان موجود است و از طریق شبکه های منتخب درسطح استان توزیع می شود و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

استاندار اردبیل دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که برای پیشگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت ها ، نظارت وکنترل بربازار تشدید می شود خاطر نشان کرد : با توجه به مسافرپذیر بودن استان دستگاههای مرتبط بایستی در جهت کنترل و نظارت قیمت کالاها با تعامل و همکاری یکدیگر اقدامات اساسی را به عمل آورند.

در حال حاضر مردم می گویند قیمت میوه در بازار بسیار گرانتر از سال گذشته شده است به گونه ای که قیمت پرتقال تا دو برابر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

مردم امیدوارند تمهیدات لازم نیز برای توزیع میوه کافی از سوی مسئولان استان اندیشیده شده باشد تا با آغاز توزیع میوه به قیمت مصوب دولتی شاهد کاهش نسبی قیمت میوه در بازار باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار