معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم، از امدادرسانی به 83 تن از شب گذشته در محورهای مواصلاتی استان قم خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 07 December 2015
به گزارش تابناک قم، محمدرضا بهرامی با اشاره به آغاز بارش برف از شب گذشته در استان قم، اظهار کرد: طبق اعلام قبلی اداره کل بحران استان، تیم‌های امدادی این جمعیت از عصر دیروز به حالت آماده‎باش درآمدند و ساعت 3 صبح با بارش برف سنگین در محورهای مواصلاتی، این تیم‌ها برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی ادامه داد: 25 نفر امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان قم به چهار محور سلفچگان ـ قم، سلفچگان ـ ساوه، محور قدیم قم ـ کاشان و قم ـ تهران با پنج دستگاه خودروی نجات و کمک دار سنگین اعزام شده و به امدادرسانی به حادثه دیدگان در برف پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به استقرار تیم‌های امدادی در بخش‌های سلفچگان و کهک، بیان کرد: طی ساعات اولیه امروز به 26 دستگاه خودرو امداد رسانی و 83 نفر از کمک‌های امدادی جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.

بهرامی با اشاره به اینکه در پایگاه‌های جاده‌ای جمعیت هلال احمر جیره‌های زمستانی و خشک برای حادثه دیدگان پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) در صورتی که دچار مشکل یا سانحه‌ای شوند می‌توانند با شماره تلفن 112 به صورت شبانه روزی تماس بگیرند تا نیروهای امدادی هلال احمر برای امدادرسانی به آنان اقدام کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار