سخنگوی شورای شهر اصفهان خبر داد
تابناک: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه افزایش تعرفه‌های بلیط باغ گل‌ها و باغ پرندگان در روز گذشته با تعدیل افزایش‌ها به تصویب رسیده است.
کد خبر: ۱۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸ 15 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، ندا واشیانی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه در جلسه علنی روز گذشته 9 لایحه مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: یکی از لوایح در روز گذشته مربوط به لایحه پیشنهادی مربوط به اصلاح بودجه سال جاری و بودجه سال آتی سازمان آمار، اطلاعات و خدمات کامپیوتری بوده که این لایحه مورد تصویب قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین تاکید شد که با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین خدمات الکترونیکی که می‌تواند در کاهش سفر‌های شهری بسیار مؤثر باشد، ارائه خدمات الکترونیکی مراکز فرهنگی، هنری، تفریحی و ورزشی سازمان فرهنگی، تفریحی در سایت به شهروندان است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: همچنین یکی از لوایح پیشنهادی در روز گذشته مربوط به اصلاح بودجه پیشنهادی سازمان زیبا‌سازی شهرداری بوده است.

وی ادامه داد: تاکید شده است که بودجه مربوط به انجام پروژه‌های شاخص زیبا‌سازی که در سال جاری، 5 میلیارد تومان بود و به صورت کامل جذب نشده است، برای سال آتی ردیف 2 میلیارد تومانی طرح‌های شاخص زیبا‌سازی علاوه بر دیگر ردیف‌های پروژه‌های زیبا‌سازی که در بودجه سال آتی به صورت نامدار در مناطق شهری آمده و 3 میلیارد و 600 میلیون تومان است، با اجرای پروژه‌های شاخص زیبا‌سازی در تقویت سیما و منظر شهری گام‌های اساسی برداریم.

واشیانی‌پور با بیان اینکه همچنین در روز گذشته مجمع اتوبوسرانی تشکیل شد که اصلاح و بودجه پیشنهادی اتوبوسرانی تایید شد، تاکید کرد: در اصلاح بودجه 45 میلیارد تومان سهم دولت در کمک به اتوبوسرانی از محل یارانه‌ها بوده که تاکنون 58 میلیارد و 800 میلیون تومان آن تحقق یافته است.

وی با تاکید بر اینکه در روز گذشته تاکید شد که میزان بدهی دولت پیگیری و برای وصول آن پیگیری‌های لازم صورت بگیرد، افزود: همچنین سهم درآمد اتوبوسرانی نیز در اصلاح بودجه 45 میلیارد تومان و سهم شهرداری 145 میلیارد تومان منظور شده بود که این موضوع مصوب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ردیف جدیدی در درآمد‌ها نیز با عنوان کمک دولت در خرید اتوبوس به میزان 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شود و در بخش هزینه‌ها نیز این عنوان لحاظ شود که با این افزایش، بودجه شرکت واحد اتوبوسرانی 337 میلیارد تومان مورد تصویب قرار گرفت.

وی اظهار کرد: همچنین تاکید شد شد که در بازه زمانی 6 ماه نقشه راه برای واگذاری تعدادی از خطوط اتوبوسرانی به بخش خصوصی را به شورای شهر ارائه کنند.

واشیانی‌پور اضافه کرد: همچنین در راستای افزایش قیمت قبور در باغ رضوان لایحه‌ای به شورای شهر ارائه شد که نظر شهرداری افزایش 18 درصدی بود و اعضای شورای شهر با توجه به مذاکرات بسیار تنها با افزایش 9 درصدی آن موافقت کردند و به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه لایحه افزایش تعرفه‌های بلیط باغ گل‌ها و باغ پرندگان نیز با تعدیل افزایش‌ها به تصویب رسیده است، تاکید کرد: نرخ بلیط برای بازدید گروه‌های فرهنگی، علمی و آموزشی در سال جاری 800 تومان بوده که پیشنهاد شهرداری برای افزایش قیمت این بلیط یک‌هزار تومان بوده و شورا با آن موافقت کرده و آن را به تصویب رسانده است.

واشیانی‌پور با تاکید بر اینکه نرخ بلیط باغ پرندگان و باغ گل‌ها برای روز‌های عادی و تعطیل هفته در سال جاری 2 هزار تومان بود که برای افزایش قیمت 3 هزار و 500 تومان پیشنهاد داده شد اما شورا قیمت 3 هزار تومان را به تصویب رسانده است، افزود: نرخ بلیط بازدید از باغ پرندگان و باغ گل‌ها برای ایام تعطیلات نوروز در سال جاری 3 هزار تومان بوده که پیشنهاد شهرداری برای سال آتی 7 هزار و 500 تومان بوده و شورای شهر مبلغ 4 هزار و 500 تومان را به تصویب رساند.

وی با اشاره به اینکه همچنین در روز گذشته لایحه پیشنهادی افزایش بهای بلیط‌های ورودی به باغ پرندگان، نمایشگاه مار‌ها و خزندگان، نمایشگاه پروانه‌ها و گلخانه در محدوده ناژوان مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: نرخ بلیط باغ پرندگان از 20 اسفند ماه جاری تا 20 فروردین ماه سال آتی 6 هزار تومان بوده که نرخ این بلیط برای سال آتی به میزان 7 هزار تومان مصوب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تصویب قیمت بلیط نمایشگاه پروانه‌ها و گلخانه به میزان 2 هزار و 500 تومان برای سال آتی اظهار کرد: همچنین نرخ ورودی به نمایشگاه مار‌ها و خزندگان برای سال آتی به میزان 4هزار تومان مصوب شده است.

وی ادامه داد: همچنین شورای شهر در روز گذشته به یک طرح دو‌فوریتی رأی داد که خانواده ایثار‌گران و بازنشستگان از تخفیف بلیط این مجموعه‌های تفریحی بهره‌مند شوند که در جلسه آتی شورا پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
ریلیط چند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار