استاندار اصفهان در نشست خبری:
تابناک: من الان به دلیل تعطیلی مدارس اصفهان باید جواب پس بدهم و گر حاضر شدیم امروز مدارس را تعطیل کنیم آن هم به دلیل تعطیلی مدارس تهران بود!.
کد خبر: ۱۴۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 20 December 2015

به گزارش تابناک اصفهان، پیش از ظهر امروز نشست خبری استاندار اصفهان بعد از یک بار لغو نشست خبری با خبرنگاران به دلیل کسالت رسول زرگرپور، برگزار شد که یکی از محوری‌ترین موضوعاتی که وی در این جلسه بدان پرداخت، مسئله آلودگی هوا و البته تعطیلی مدارس شهر اصفهان بود.

استاندار اصفهان با عادی دانستن وضعیت آلودگی هوا که در شرایط ناسالم و هشدار به سر می‌برد، گفت: من الان به دلیل تعطیلی مدارس اصفهان باید جواب پس بدهم و گر حاضر شدیم امروز مدارس را تعطیل کنیم آن هم به دلیل تعطیلی مدارس تهران بود!.

وی که تصمیم امروز در خصوص آلودگی هوا را تحت فشار افکار عمومی به دلیل تعطیلی مدارس در پایتخت تشریح کرد، در ادامه گفت: ما دیدیم دو سه روزی است که هوا آلوده است برای همین تصمیم گرفتیم مدارس را تعطیل کنیم اما باید در وضعیت اضطرار مدارس را تعطیل کنیم در صورتیکه ما الان در شرایط هشداریم.

زرگرپور که انگار خود هم امید چندانی به تصمیمات مدیران مربوطه استان و زیرمجموعه خود برای رهایی اصفهان از معضل آلودگی هوا ندارد در نهایت هم با سپردن هوای اصفهان به تقدیر، گفت: عصر هم در اصفهان باد می آید و امیدواریم با وزش باد این آلودگی هوا خوب شود!.

اثبات به روش زرگری!

در بخش دیگری از این جلسه، خبرنگاری در خصوص فوت یک نفر بر اثر آنفلوآنزا در اصفهان پرسید که استاندار اصفهان با برقراری تماس تلفنی در حضور خبرنگاران و البته با هماهنگی قبلی!، با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بعد از تمام شدن مکالمه خود با اصغری، گفت: نه هیچ موردی از مرگ بر اثر بیماری آنفلوآنزا در اصفهان ثبت نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
متین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
دربیمارستان صدوقی اصفهان یک فوتی براثرآنفولانزا درهفته گذشته بوده
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
خیلی خنده داره هوای اصفهان به مراتب بدتر از تهرانه اما مسوولین اصفهان انگار نه انگار اصلا سلامتی مردم کمترین اهمیتو داره
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ای دولت تدبیر و امید این چه تدبیری بود که امید مردم اصفهان را ناامید کردی این چه گزینه استانداری بود پیر و خسته ناتوان و کم جرات خیانت به مردم شریف اصفهان شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
مشابهش در مورد دانشگاه اصفهان هم اتفاق افتاد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
دوستان مگر ما انرژی هسته ای را حق مسلم خودمان نمی دانیم و هزینه آنرا تاکنون پرداخت نکرده ایم. مگر مسئولین صحبت از انرژی پاک نمی کنند. خوب منطقی است مردمی که هزینه دستیابی به انرژی پاک را داده اند بتوانند از آن استفاده کنند . چرا وزارت نیرو برق صادر می کند و دود به حلقوم مردم شهید پرور اصفهان می کند. چرا همین امروز یکشنبه صبح نیروگاه غربی اصفهان با مازوت کار می کرد. باید از مسئولین بخواهیم نیروگاههای فسیلی اطراف اصفهان را از گردونه تولید برق خارج کنند.
ما انقلاب را دوست داریم ، امام را دوست داریم. رهبری را قبول داریم. از مسئولین دلسوز هم حمایت می کنیم.
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
یه ذره جربزه هم برای یک مدیر خوب چیزیه!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار