در گفتگو با تابناک مطرح شد:
تابناک: البته علاوه بر اعضای شورای شهر، در فضای غیررسمی نیز خبرها حاکی از دعوت از شهردار اصفهان برای حضور در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه پایتخت است.
کد خبر: ۱۵۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 23 December 2015

به گزارش تابناک اصفهان، شنیده ها در گرماگرم روزهای ثبت نام از داوطلبان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی حاکی از این است که برخی از اعضای فعلی شورای شهر اصفهان قصد حضور در انتخابات مجلس از حوزه های انتخابیه مختلف در استان دارند.

البته علاوه بر اعضای شورای شهر، در فضای غیررسمی نیز خبرها حاکی از دعوت از شهردار اصفهان برای حضور در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه پایتخت است.

خبری که هنوز به تایید رسمی شهردار اصفهان نرسیده است اما تکذیب هم نشده!.

حال با این وجود از میان اعضای شورای شهر اصفهان، نام ندا واشیانی پور نیز به عنوان یکی از اعضایی که احتمال ثبت نام وی برای انتخابات مجلس مطرح شده، به گوش می رسد.

وی امروز در گفتگو با تابناک با تایید این شنیده‌ها گفت: من فعلا در حال شور و مشورت برای این امر هستم و تا شنبه هم فرصت است و هنوز مشخص نیست از کدام حوزه انتخابیه وارد شوم.

ندا واشیانی پور اظهار داشت: اینکه عنوان شده بنده از حوزه شاهین شهر کاندید خواهم شد، تنها در حد یک شنیده است و من این مطلب را تایید نمیکنم.

این عضو شورای شهر افزود: من قصد حضور در انتخابات امسال مجلس را دارم اما هنوز به جمع بندی برای انتخاب حوزه انتخابیه نرسیده ام.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار