از انتخابات چه خبر؟ - 4
تابناک: در استان اصفهان تا ساعات پایانی شب گذشته حدود یک هزار و 17 نفر در فرمانداری های سراسر استان اصفهان برای حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس ثبت نام کردند.
کد خبر: ۱۵۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 26 December 2015

به گزارش تابناک اصفهان، پرونده ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی شب گذشته در تمام کشور بسته شد.

در استان اصفهان تا ساعات پایانی شب گذشته حدود یک هزار و 17 نفر در فرمانداری های سراسر استان اصفهان برای حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس ثبت نام کردند.

در این میان حوزه انتخابیه شاهین شهر را می توان یکی از حوزه های پر رفت و آمد انتخاباتی در این دوره دانست که البته توجه بسیاری از اعضای فعلی شورای شهر اصفهان را هم به خود جلب کرده بود و پای آنها را برای ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس باز کرد.

ندا واشیانی پور و علیرضا نصر اصفهانی از حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه از پارلمان شهر به فرمانداری این شهرستان رفته و حضور خود در رقابت های انتخاباتی را اعلام کردند.

مرتضی شریعتی نائب رئیس شورای شهر اصفهان برای حوزه انتخابیه نائین و خوروبیابانک و احمد عاملی عضو دیگر شورای شهر اصفهان برای حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کردند.

مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان نیز با حضور در فرمانداری اصفهان برای انتخابات مجلس دهم نام‌نویسی کرد.

احمد خرم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان ثبت‌نام کرد. وی وزیر راه در دولت اصلاحات بوده است.

همچنین برخی چهره ها مانند مصطفی معین هم که احتمال می رفت از حوزه انتخابیه اصفهان یا نجف آباد ثبت نام کند با حضور در فرمانداری شیراز، به همه گمانه زنی ها در این خصوص پایان داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار