سرپرست دفترامور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:
سرپرست دفترامور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اهمیت شادابی و ارتقای سلامت بانوان را ضروری دانست و گفت: سلامت زنان می تواند سلامت مردان و کودکان خانواده را نیز تضمین کند.
کد خبر: ۱۵۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 28 December 2015

سرپرست دفترامور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: استان اردبیل به عنوان پایلوت کشوری برای اجرای طرح توانمندسازی زنان عشایری انتخاب شده است.

به گزارش تابناک اردبیل،حمیده احدی در بازدید از مراحل اجرایی این طرح در اصلاندوز افزود: هدف از طرح توانمندسازی زنان عشایری تحقق عدالت آموزشی به خصوص در مناطق صعب العبور و محروم استان است.

وی آموزش مهارت های زندگی در کنار آموزش سواد آموزی را مهم و ضروری دانست و گفت: برخی از نیازهای اولیه در بین زنان وجود دارد که باید با فرهنگ سازی و برنامه ریزی به آنان پرداخت شود.

سرپرست دفترامور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به رسالت سنگین آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی گفت: ازدواج زود هنگام دختران و تبعیض بین دختر و پسر از مسایل و مشکلات موجود در بین خانواده هاست که آموزش دهندگان می توانند با ارائه و تولید محتوای آموزشی آنها را نسبت به این مشکلات آگاه سازند.

احدی اعزام طلاب خواهر به مناطق عشایری برای آموزش مهارت های زندگی و اصول احکام به زنان را ضروری عنوان کرد و افزود : توانمندسازی زنان در زمینه های مختلف، دستیابی به نتایج مطلوب در حوزه خانواده را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر تاثیرات مثبت برگزاری دوره های آموزشی و لزوم برگزاری این کلاس ها برای زنان جامعه یادآور شد: امروزه برخی از جوانان بدون هدف زندگی می کنند و دنبال یادگیری مهارت های زندگی نیستند و به همین دلیل زندگیشان دوام نداشته و منجر به جدایی از همدیگر می شود.

سرپرست دفترامور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اهمیت شادابی و ارتقای سلامت بانوان را ضروری دانست و گفت: سلامت زنان می تواند سلامت مردان و کودکان خانواده را نیز تضمین کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار