یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:
تابناک: یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه متاسفانه هر ساله نمادهای نوروزی در شهر تنها به رنگ آمیزی جداول و نظافت شهر ختم می‌شود،گفت: متاسفانه اصفهان نماد بارز نوروزی ندارد و این درحالی است که شهرهای دیگر مانند مشهد از این ظرفیت بهره برده است.
کد خبر: ۱۶۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 09 January 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، نورالله صلواتی امروز (شنبه) در جلسه علني شوراي شهر اصفهان اظهار كرد: با توجه به مدت باقی مانده سال بايد با خلاقیت، نوآوری و برنامه ریزی لازم طراحی شاخص های نوروزی و برند نوروزی فراهم شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به رکود اقتصادی در کشور، خاطر نشان کرد: مسلماً شهر اصفهان نیز ازاین قاعده مستثنی نیست که همین امر بر شهرداری نیز تأثیر گذار است و شهرداري بايد مکانیزم ها را تدوين كند.

صلواتی با بیان اینکه در آمدهای پایدار در تمامی حوزه‌ها می‌تواند محقق شود، ادامه داد: با توجه به اختیارات شورای اسلامی شهر در تعیین عوارض محلی، طراحی مناسب و تدریجی می‌تواند درآمد شهرداری را از تراکم فروشی تفکیک کند و امید می‌رود با تدوين يك لایحه دقیق، منطقی و معقولانه درآمدهای پایدار تا سال 1400 به گونه‌ای باشد که هزینه های اداره و نگهداری شهر از عوارض محلی تأمین شود.

تنظیم بودجه 95 براساس اقتصاد مقاومتی

هم‌چنين یک عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه ریزی سال آینده بر اساس اقتصاد مقاومتی تنظیم شود .

رسول جهانگیری اضافه کرد: براین اساس باید سیاست مدیریت هزینه و کاهش آن ايجاد شود زیرا در شرایط رکود کنونی این موضوع یک نوع درآمد محسوب می شود.

هم‌چنين احمد شریعتی، نايب رييس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تردد بیش از حد وسایل نقلیه در شرق اصفهان (اشکاوند)، اظهار کرد: پهنا و وسعت خروجی و ورودی این مکان با توجه به تردد بیش از اندازه باریک است در نتیجه حتی در ساعات نیمه شب نیز  اين منطقه با ترافیک روبرو است.

 وی به تامین سیستم هوشمند پرداخت الکترونیک توسط تاکسی‌های شهری اشاره کرد و ادامه داد: برنامه ریزی جهت کاهش هر چه بیشتر تصدی گری سازمان تاکسیرانی، کنترل و نظارت هوشمند و انحصاری نشدن سیستم الکترونیک پرداخت كرايه، امکان فعالیت برای چند ارگان و موسسه جهت رقابت سالم و افزایش کیفیت و ارایه خدمات از جمله مواردی است که با مصوبه کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان تایید و تصویب شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار