تابناک: شهردار اصفهان گفت: بودجه 95 شهرداري اصفهان در 56 جلسه و با 1382 ساعت نفر كار و همكاري 156 مدير تدوين شده است و مشكلات ترافيكي و زيست محيطي در آن پررنگ‌تر از سال‌هاي گذشته است.
کد خبر: ۱۶۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 16 January 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهدي جمالي نژاد امروز با حضور در شوراي شهر اصفهان بودجه 2600 ميليارد توماني اصفهان را تقديم شوراي شهر كرد.

وي با بيان اينكه بودجه اصفهان برخلاف كاهش بودجه ساير كلان شهرها، نسبت به سال گذشته افزايش يافته است، تصريح كرد: 638 ميليارد تومان از بودجه سال آينده شهر اصفهان به هزينه هاي جاري و 1094 ميليارد تومان از آن به مباحث عمراني اختصاص يافته است.

 شهردار اصفهان ادامه داد: در بحث حمل و نقل، تكميل قطار شهري، اجراي خطوط بي‌آر‌تي و احداث رينگ چهارم ترافيكي در اولويت قرار گرفته است و مشكلات زيست محيطي و ترافكي شهر پر رنگ تر از سال گذشته در بودجه 95 گنجانده شده است.

جمالي نژاد با اشاره به اينكه اصلاح ورودي‌هاي شهر اصفهان از مواردي است كه در بوجه سال آينده مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: هم‌چنين تلاش شده تا شرايط براي ورود سرمايه گذاران به شهر و همكاري با علاقه‌مندان به سرمايه گذاري در اين شهر در بودجه سال‌ آينده لحاظ شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار