پوستر هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی مساجد کشور امروز در همدان رونمایی شد.
کد خبر: ۱۷۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 26 January 2016
 پوستر هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی مساجد کشور امروز در همدان رونمایی شد.

به گزارش مهر، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در مراسم رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی مساجد بابیان اینکه همگرایی و همکاری در برنامه‌های استانی همدان بالا است به پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی حماسه مردم ایران بود و ملت ایران با دست‌خالی حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را شکست دادند.

محمدابراهیم الهی تبار در ادامه با اشاره به اینکه قدرت ایمان و باور مردم و همبستگی ملت و هدایت‌های رهبری عامل پیروزی انقلاب بود، افزود: همین قدرت ایمان و همبستگی ملت ایران نیز امروز موجب پیروزی سیاسی و به سرانجام رسیدن برجام شد.

وی ادامه داد: مساجد همواره نقش بسزایی در تقویت باورهای مردم داشتند و در زمان انقلاب به‌عنوان کانون مبارزه و در زمان جنگ نیز مساجد کانون حمایت از رزمندگان بود.

الهی تبار با اشاره به تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سال ۱۳۷۱ بیان کرد: استان همدان برای برگزاری هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی مساجد انتخاب‌شده است.

وی بابیان اینکه مساجد همواره کانون‌های پویا هستند، گفت: استان همدان با برپایی این جشنواره شایستگی خود را برای برگزاری جشنواره‌های مختلف نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه باید ظرفیت بهره‌مندی و بهره‌وری در استان همدان ایجاد شود، افزود: امیدواریم برپایی جشنواره‌ها در همدان ادامه پیدا کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان به برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و جشنواره فیلم نوجوان در همدان اشاره کرد و بیان داشت: همدان توانایی برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی را دارد و چنانچه بتوانیم برای جشنواره فیلم کودک هم اسپانسر جذب کنیم توانایی برگزاری این جشنواره را نیز خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این مراسم بابیان اینکه مساجد به‌عنوان مهم‌ترین پایگاه در جامعه فعالیت می‌کنند، گفت: ۱۲ گروه برای شرکت در هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی مساجد باهم به رقابت می‌پردازند.

فاضل عبادی با اشاره به اینکه هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی مساجد به مدت سه روز در همدان برگزار خواهد شد، افزود: ۲۱۷ برنامه شاخص فرهنگی به مناسبت دهه فجر در استان همدان برگزار خواهد شد.

وی از برپایی سه جشنواره در شهرستان‌های ملایر و کبودرآهنگ و نهاوند خبر داد و بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره‌ها ایجاد روحیه شادابی و نشاط اجتماعی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار