مدیر کمیته امداد ایذه گفت: 100 بسته حمایتی بین خانواده‌های نیازمند و 373 بسته بین کودکان دچار سوء تغذیه تحت پوشش در شهرستان تقسیم شد.
کد خبر: ۱۷۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 27 January 2016

محمدرضا پرویز‌پور با اشاره به توزیع سبد غذایی در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اظهار کرد: به‌منظور حمایت از اقشار تحت پوشش این نهاد در شهرستان 100 سبد غذایی در بین خانوارها توزیع شد.

وی با بیان اینکه این حرکت به‌منظور حفظ سلامتی و کمک به آنها بوده است، افزود: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایذه با همکاری شبکه بهداشت و درمان اقدام به برگزاری کلاس‌های سلامت و آموزش بهداشتی برای خانواده‌های تحت پوشش کرد.

مدیر کمیته امداد ایذه اضافه کرد: علاوه بر آموزش موضوعات بهداشتی، برنامه نقش سلامت زنان در مدیریت یک خانواده نیز صورت گرفت.

پرویز‌پور با اشاره به توزیع 373 سبد غذایی در بین کودکان دچار سوء تغذیه تحت پوشش این نهاد، تصریح کرد: این تعداد با معرفی شبکه بهداشت و درمان شناسایی شده و از کمک‌ها و بسته‌های حمایتی این نهاد بهره‌مند شدند.

وی در پایان با بیان اینکه سرانه پرداختی به هرکدام از این افراد 2 میلیون و 400 هزار ریال بوده است، گفت: رب‌گوجه، روغن، برنج، شیر، ماست، پنیر، حبوبات و چند قلم جنس دیگر جزء این بسته بوده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار