کارنامه یک ساله تابناک اصفهان -1 / همزمان با یک ساله شدن تابناک اصفهان
تابناک اصفهان: دیگر چیزی تا سالروز افتتاح سایت خبری تحلیلی تابناک اصفهان باقی نمانده و از همین رو ضمن تبریک این موضوع به مردم فهیم، بزرگ و شهیدپرور اصفهان از امشب بسته تحت عنوان "کارنامه یک ساله تابناک اصفهان" حاوی یادداشت ها و نکاتی پیرامون تابناک و فعالیت یکساله آن به قلم بزرگان فرهنگ و هنر و مطبوعات اصفهان منتشر می شود.
کد خبر: ۱۷۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶ 01 February 2016
تابناک اصفهان: دیگر چیزی تا سالروز افتتاح سایت خبری تحلیلی تابناک اصفهان باقی نمانده و از همین رو ضمن تبریک این موضوع به مردم فهیم، بزرگ و شهیدپرور اصفهان از امشب بسته تحت عنوان "کارنامه یک ساله تابناک اصفهان" حاوی یادداشت ها و نکاتی پیرامون تابناک و فعالیت یکساله آن به قلم بزرگان فرهنگ و هنر و مطبوعات اصفهان منتشر می شود تا مخاطبان تابناک اصفهان نیز در جریان نقد و ارزیابی این افراد از عملکرد این سایت در این یک سال گذشته قرار بگیرند.

از سوی دیگر تحریریه تابناک اصفهان از کلیه مخاطبان و صاحب نظران اصفهانی دعوت می کند با توجه به فرارسیدن ایام افتتاح سایت خبری تابناک اصفهان ارزیابی، انتقادات و پیشنهادات خود از این سایت خبری را برای انتشار  به راه های ارتباطی زیر ارسال کنند.

به طور قطع تابناک نصف جهان به عنوان دریچه ای نو برای مشاهده آخرین اخبار اصفهان و نیم دیگری از جهان منتظر انعکاس انتقادات و پیشنهادات مخاطبان خود در بخش "کارنامه یک ساله تابناک اصفهان" می باشد.

راه های برقراری ارتباط با تابناک اصفهان

ایمیل برای ارسال مطالب: isftabnak@gmail.com
ارتباط در تلگرام و سایر شبکه های مجازی: 09162843328
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار