"مدیران سپاهان کارشناسی داوری نکنند بهتر است!"
تابناک اصفهان: رئيس كميته داوران به اظهارات مديران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون اخراج لئوناردو پادواني، مدافع این تیم در دیدار با پرپسولیس تهران واکنش نشان داد و گفت مدیران سپاهان کارشناسی داوری نکنند بهتر است!
کد خبر: ۱۷۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸ 04 February 2016
به گزارش تابناک اصفهان، رئيس كميته داوران به اظهارات مديران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون اخراج لئوناردو پادواني، مدافع این تیم در دیدار با پرپسولیس تهران واکنش نشان داد و گفت مدیران سپاهان کارشناسی داوری نکنند بهتر است!

اصفهانیان با بیان اینکه صحنه اخراج پادوانی در هفته هجدهم حواشی مختلفی را به همراه داشت، به خبر آنلاین گفت: آن صحنه به درستي قضاوت شد. خطاي مدافع سپاهان اخراج داشت. چون بازيكن پرسپوليس هر 4 آيتم مربوط به قرار گرفتن در موقعيت گلزني را داشت؛ هم رو به گل بود، هم تك به تك، هم پا به توپ و هم در حال حركت. به همين خاطر داور بهترين تصميم را گرفت.

این صحبت های اصفهانیان در حالی است که باقریان پس از تساوی برابر پرسپولیس گفته بود هم اخراج پادوانی درست نبود و هم پنالتی صورت گرفته روی «پریرا» مهاجم ما گرفته نشد. داور بیشتر تحت فشار استادیوم و تماشاگران قرار داشت. کمیته داوران باید برای این بازی سنگین داور با تجربه‌تری انتخاب می‌کرد. البته اعتقاد دارم که داور، خوب بود ولی فشار استادیوم و تماشاگران روی بعضی داوران باعث ایجاد جو منفی می‌شود.

اصفهانیان در پاسخ به صحبت های باقریان گفته است که با همه احترامي كه براي مسئولان سپاهان قائل هستم بايد اجازه بدهند ما كه در اين زمينه تخصص داريم حرف بزنيم.

البته کارشناسان داوری مثل نوید مظفری نیز با نظر اصفهانیان پیرامون درست بودن کارت قرمز پادوانی مواق هستند و می گویند خطای این بازیکن روی طارمی در موقعیت گلزنی آشکار بوده است.

با توجه به این استنادات به نظر می رسد مدیران سپاهان در بیان توجیه تساوی برابر پرسپولیس اشتباه کردند و روی گزینه درستی دست نگذاشته اند؛ البته نباید فراموش کرد که تساوی در ورزشگاه آزادی، برابر تیم پر هواداری مثل پرسپولیس نتیجه بدی نیست اما هواداران سپاهان انتظار با توجه به ظرفیت مناسب این تیم و تغییر و تحولات صورت گرفته در جایگاه های مختلف باشگاه تنها به دنبال نتایج قابل قبول و خوب هستند!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار