تماشاگران تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس استقبال بسیار ضعیفی از بازی امروز دو تیم مقابل یکدیگر به عمل آورده‌اند و کمتر از ۳ هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور دارند.
کد خبر: ۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲ 30 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از خبرنگار مهر، استقبال ضعیف تماشاگران از بازی امروز دو تیم در ورزشگاه فولادشهر به میزان قابل توجهی مشخص شد؛ با اینکه گفته می‌شد سرمای هوا باعث عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه شده، در حال حاضر وضعیت آب و هوایی فولادشهر مناسب است.

تیم پرسپولیس پیش از ذوب‌آهن برای گرم کردن وارد زمین ورزشگاه فولادشهر شد وبا لباس‌های قرمز و مشکی رنگ به گرم کردن پرداخت.

ذوبی‌ها نیز با لباس تمرینی قرمز رنگ وارد ورزشگاه فولادشهر شده و شروع به تمرین کردند.

ورزشگاه به دو نیمه تقسیم شده و نیمه شمالی که شامل قسمت‌های پشت دروازه و فاقد سکو و صندلی است، به تماشاگران پرسپولیس اختصاص داده شده است.

دقایقی مانده به آغاز مسابقه، کمتر از ۳ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و استقبال چندانی از این مسابقه از سوی تماشاگران نشده است.

پیش از آغاز بازی، کلیپ‌های خیر مقدم به رئیس‌جمهور در اصفهان پخش می‌شد و همچنین بنر استقبال از سفر رئیس جمهور و خیر مقدم به رئیس‌جمهور نیز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نصب شده است.

گاندو، نماد تیم ذوب‌آهن در میانه‌های زمین قرار گرفته و از سوی تماشاگران در این بازی تشویق می‌شد.

یدالله سلیمانی ناظر فدراسیون قبل از آغاز بازی اعلام کرد که هیچ تصویری از بازی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پخش نشود.

هواداران پرسپولیس بنری با عنوان ما عاشق محمد هستیم در سکوهای خود نصب کرده‌اند. بنر بزرگی از سوی هواداران ذوب‌آهن نیز با همین مضمون در دستان تماشاگران تیم اصفهانی است.

چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان با توجه به تعطیلی لیگ برتر و عدم حضور تیم‌ها در این ورزشگاه ترمیم شده و در شرایط مناسبی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار