پیش بازی سپاهان صبا
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور روز شنبه با برگزاری مسابقات مختلف در شهر های کشور ادامه می یابد، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب یکی از این دیدارها امروز برابر صبای قم صف آرایی می کند.
کد خبر: ۱۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 04 April 2015

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور روز شنبه با برگزاری مسابقات مختلف در شهر های کشور ادامه می یابد.

به گزارش تابناک اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب یکی از این دیدارها امروز برابر صبای قم صف آرایی می کند. سپاهان در این دیدار بازیکن محرومی ندارد ضمن اینکه طلایی‌پوشان حاضر در اردوهای تیم‌های ملی بزرگسالان و امید نیز برای این دیدار به تیم اضافه می‌شوند.اما احسان حاج‌صفی بازیکن خوب این تیم که چند روز گذشته در اردوی تیم ملی در اتریش از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شد و به کشور بازگشت، به دلیل ادامه مصدومیت و گذراندن مراحل درمانی نمی‌تواند سپاهان را در این دیدار همراهی کند تا تنها غایب تیم اصفهانی در رویارویی با صبای قم لقب بگیرد.

سپاهان و صبا تاکنون در تاریخ لیگ برتر ۲۱ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین سهم سپاهان ۸ پیروزی در مقابل سهم صبا ۴ پیروزی بوده است ضمن اینکه ۹ ديدار نيز به تساوي كشيده شده است همچنین در ۲۱ دیدار این دو تیم در لیگ برتر در مجموع ۴۷ گل به ثمر رسیده است که ۲۶ گل سهم تیم زردپوش بوده است و ۲۱ گل نیز سهم قمی‌ها.

حسین فرکی، سرمربی تیم سپاهان پیش از دیدار تیمش برابر صبا اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که در کادر فنی سپاهان به وجود آمد و شرایط جدول هم در این مدت تغییر کرده است این بازی برای ما از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. صبا با توجه به تغییر و تحولات موقعیت خود را حفظ کرده است. امیدوارم با توجه به مسئولیتم در تیم سپاهان بازی قابل قبولی انجام دهیم. با تمام احترامی که برای تیم صبا قائل هستم محکوم به پیروزی هستیم.
وی درباره غایبان تیمش بیان داشت: ما بازیکن مصدوم و محروم نداریم. محرم نویدکیا هم همراه ما است و ۱۲ روز است که همراه تیم تمرین می کند و اگر صلاح دیدیم از وی نیز استفاده می کنیم. احسان حاج صفی هم در کنار تیم تمرین می کند اما برای این بازی ریسک نکردیم. از بازیکنان امید خودمان فقط علی کریمی را به همراه داریم و به دو بازیکن دیگر استراحت داده ایم.

قصاوت این دیدار را که از ساعت 17 روز شنبه 15 فروردین در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار می‌شود، آقایان حسین زرگر به همراه جلیل شعرانی، علی‌اکبر نوری و سعید رحیمی‌مقدم برعهده دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار