یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم با پرهیز از بخشی نگری و وحدت رویه در تصمیم گیری‌ها درسال جاری، اصفهان روزهای خوب و پربارانی را آغاز کند.
کد خبر: ۱۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 04 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، احمد شریعتی امروز (شنبه) در جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: بار سنگین ترافیکی حلقه سوم شهر اصفهان در شرق و بلوار رضوان به علت عدم روشنایی کافی و از بین رفتن خطوط خط کشی مي‌تواند حوادث ترافیکی را ايجاد كند.

وی افزود: لازم است از طریق پیگیری در جهت رفع این مشکل اقدام کنيم و امیدواریم شهرداری این مشکل را برطرف کند.

لزوم راه‌اندازي خط یک قطار

هم‌چنین، یک عضو شورای شهر با بیان اینکه نام گذاری سال جدید به نام "دولت و ملت؛ همدلی و هم‌زبانی" بی تردید حکمت خاص خود را دارد و نقشه راه حرکتی کشور را در طول یک سال ترسیم می‌کند، اظهار کرد: لازم است پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در مجوعه شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری نیز همدلی و همزبانی ايجاد شود.

نورالله صلواتی افزود: شورای اسلامی شهر به نمایندگی از شهروندان و مدیریت شهری به عنوان نماد حکومت محلی می‌توانند نام گذاری سال و پیام رهبری را پایه گذاری کنند.

وی با اشاره به لزوم راه‌اندازي هرچه سريع‌تر خط يك قطار شهری اصفهان و آغاز عمليات عمراني خط دو ادامه داد: امیدواریم رینگ حفاظتی یا حلقه چهارم ترافیکی که نیاز شدید کلان‌شهر اصفهان است در سال جاري آغاز تا حمل و نقل عمومی سامان‌دهی شود.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه اولویت امروز شهر اصفهان محیط زیست است و بايد با تمام توان حمل و نقل عمومی شهر را توسعه دهيم، خاطر نشان کرد: امیدواریم با پرهیز از بخشی نگری و وحدت رویه در تصمیم‌گیری‌ها درسال جاری، اصفهان روزهای خوب و پربارانی را آغاز کند.

صلواتی اظهار امیدواری کرد سال‌جاری، سال توسعه همه جانبه شهر اصفهان و جبران کاستی‌های گذشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار