مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:
تابناک: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حتی اگه کار شمارش آراء تا فردا شب طول بکشد، فردا هیچ مدرسه ای در استان اصفهان تعطیل نمی شود.
کد خبر: ۱۸۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 26 February 2016
به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن قائدی ها دقایقی پیش، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ۸۵ درصد مدارس استان اصفهان به عنوان حوزه های اخذ رای استفاده شده است، اظهار داشت: حضور مردم به ویژه رای اولی ها در این انتخابات خوب بوده است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص تعطیلی مدارس در روز آینده به دلیل شمارش آرا، ادامه داد: حتی اگه کار شمارش آراء تا فردا شب طول بکشد، فردا هیچ مدرسه ای در استان اصفهان تعطیل نمی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از درنظر گرفتن بخش های مجزا برای کار شمارش آراء در مدارس استان خبر داد و گفت: به همین منظور ما بخش آموزشی و بخش حوزه های انتخابیه را در مدارس تفکیک کرده ایم و مشکلی برای حضور دانش آموزان سرکلاس درس وجود ندارد.

وی به حضور رای اولی ها در انتخابات اشاره کرد و افزود: ما برای تشویق به حضور این قشر پیش از برگزاری انتخابات، دو همایش با حضور استاندار برای حضور حداکثری در انتخابات و نقشی که دانش آموزان می توانند، داشته باشند، برگزار کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول زرگرپور دقایقی پیش با حضور در شعبه اخذ رای کلیمیان شهر اصفهان از این شعبه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پررنگ مردم اصفهان از ساعات اولیه رای گیری پای صندوق های رای، اظهار داشت: حضور مردم نشان از تحکیم اعتقادات آنها به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب دارد.

وی همچنین به حضور در صحنه اقلیت های مذهبی در مقاطع حساس کشورمان اشاره داشت و گفت: اقلیت های مذهبی شهر اصفهان همیشه در کنار مسلمانان و شیعیان ایران حضور پرشور و حماسی داشته اند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم اصفهان از انتخابات در ساعات اولیه، از مردم می خواهیم که تا قبل از ظهر پای صندوق های رای حضور یابند تا از تراکم جمعیت  در حوزه های رای گیری جلوگیری شود.

در پایان این بازدید، استاندار اصفهان از کنیسه کلیمیان اصفهان و تورات قدیمی این کنیسه بازدید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار