بسته حوادث و اتفاقات ناگوار تابناک؛
تابناک: مدت‌ها به‌صورت مجازی با ساسان ارتباط داشتم تا اینكه مرا فریب داد و به بهانه آشنایی بیشتر، درخواست کرد که عكس‌های خصوصی‌ام را برایش بفرستم؛ من هم اعتماد کردم و تصاویر خصوصی و محرمانه خود را برای او ارسال كردم.
کد خبر: ۱۹۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 05 March 2016

به گزارش تابناک اصفهان، احمد خسروی‌وفا، رئیس دادگستری استان اصفهان، اظهار کرد: پرونده شهردار سابق مهاباد که در اردستان به قتل رسیده بود به صورت ویژه تحت بررسی قرار گرفت و خوشبختانه با اقدام‌های اطلاعاتی و پلیسی که انجام شد و با پیگیری‌هایی که دادستان اردستان انجام داد عاملان جنایت دستگیر شدند.

وی افزود: چهار نفر درخصوص موضوع قتل شهردار سابق مهاباد در اردستان دستگیر شدند که دو نفر مشارکت در قتل داشتند و به قتل اقرار کردند و دو نفر دیگر هم که یک زن و مرد بودند معاونت در قتل داشته و جرم خود را پذیرفتند. خسروی‌وفا در پایان گفت: پرونده در حال ادامه تحقیقات است تا انگیزه قتل شهردار سابق مهاباد مشخص شود.

20 تن قیر مذاب قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ "حسن یاردوستی" اظهار کرد: در راستای مبارزه با معضل قاچاق كالا و ارز در كلان شهر اصفهان، ماموران انتظامی شهرستان اصفهان از تردد یك دستگاه كشنده دانگ فنگ حامل قیر مذاب قاچاق در یكی از محورهای مواصلاتی مطلع شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و برنامه ریزی عملیاتی، این خودرو شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، مقدار 20 تن قیر مذاب قاچاق كشف و راننده دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مدیر 19 ساله گروه غیراخلاقی در شبكه اجتماعی موبایلی دستگیر شد

سرهنگ جهانگیر كریمی اظهار کرد: كارشناسان پلیس فتای استان اصفهان در پی رصد و پایش فضای مجازی، به گروهی در یكی از شبكه‌های اجتماعی موبایلی برخورد كردند كه اقدام به انتشار تصاویر و مطالب غیراخلاقی می‌كرد.

وی با بیان اینکه گروه مذکور در اولین اقدام، مسدود شد، افزود: با یك كار علمی دقیق و بررسی‌های تخصصی و كارشناسی، مدیر این گروه كه جوانی 19 ساله بود، شناسایی و دستگیر و همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: براساس بند 2 ماده 6 قانون مجازات اسلامی اشاعه فحشاء و منكرات چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی جرم محسوب شده و مرتكبین به آن مطابق قانون، مجازات خواهند شد.

درخواست های بی شرمانه پایان یک دوستی مجازی

مریم در حالی‌که از اعتماد بی‌جای خود به شدت ابراز پشیمانی می‌کرد به پلیس فتا گفت: " یك روز كه در شبكه‌های اجتماعی مجازی، كامنت‌ها را می‌خواندم، ناگهان با دریافت پیامی از طرف یك فرد ناشناس روبرو شدم و جواب او را دادم؛ مدت‌ها به‌صورت مجازی با ساسان ارتباط داشتم تا اینكه مرا فریب داد و به بهانه آشنایی بیشتر، درخواست کرد که عكس‌های خصوصی‌ام را برایش بفرستم؛ من هم اعتماد کردم و تصاویر خصوصی و محرمانه خود را برای او ارسال كردم.

مدتی گذشت تا اینكه متوجه شدم، نیات شومی در سر دارد و خواستم، رابطه‌ام را با او تمام كنم، اما وی دست‌بردار نبود و همان تصاویری كه قبلا برایش ارسال كرده بودم را ابزاری کرد، برای تهدید و رسیدن به مقاصد انحرافی‌اش.

مدتی برایش پول می‌فرستادم تا اینكه با درخواست‌های بی‌شرمانه او روبرو شدم و چاره‌ای نداشتم جز اینکه به پلیس فتا شكایت كنم و خودم را از دام این فرد شیاد برهانم. "

براساس این گزارش، در پی شكایت این خانم، مبنی بر اینكه فردی تصاویر شخصی او را به‌دست آورده و قصد اخاذی از وی را دارد، بررسی موضوع در دستور كار پلیس فتای استان اصفهان قرار گرفت.

سرهنگ شهریاری، رییس مركز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این‌باره گفت: کارشناسان پلیس فتا با جمع آوری مدارك و مستندات و ادله جرم در فضای مجازی، سرانجام متهم را كه پسری 25 ساله بود، در یكی از محله‌های شهر اصفهان، شناسایی و دستگیر كردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار