در نشست آخر سال رئیس شورای شهر مطرح شد؛
تابناک: امینی گفت: برخلاف دوره قبلی همه طرح هایی که در دوره جدید در شورا تصویب کردیم با آمدن آقای جمالی نژاد اجرایی شد.
کد خبر: ۱۹۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸ 16 March 2016
به گزارش تابناک اصفهان، رضا امینی عصر امروز در نشست پایان سال خود با خبرنگاران، به چگونگی نظارت شورا بر شهرداری در دوره جدید و سوال خبرنگاری در این خصوص که به نظر می رسد دراین دوره شورای شهر بر کار مدیریت جدید شهری نظارت کمتری دارد، اظهار داشت: برای شفاف شدن مسئله بایداین مثال را بزنم. فرش کنید در خانواده ای دو فرزند بازیگوش و آرام وجود دارد و طبیعی است که فرزند بازیگوش انرزژی بیشتری از خانواده می گیرد.

وی در ادامه افزود: در دوره قبل هم رابطه ما با شهرداری بیشتر صرف مقاومت مدیران شهری گذشته در برابر شورای و طرح ها می شد.

رئیس شورای شهر گفت: در دوره قبل خیلی با شهرداری درگیر شدیم و به سبب اینکه مدیریت شهری طولانی شده بود و مدیران شهرداری سابقه حضور طولانی را کسب کرده بودند، و به همین سبب اطلاعات آنها و نه دانش فنی اشان بیشتر از شورا شده بود که همین مسئله سبب شد تا بسیاری از تذکرات شورا را توجیه کنند.

وی به حضور خود در شورای شهر با وجود سابقه ده ساله در شهرداری هم اشاره کرد و گفت: برخی در مورد من گفتند که ده سال در شهرداری کار کردم اما بعد به شورا آمدم و منتقد همان نهادی شدم که خودم سابقه کار در آن داشتم. که البته اکنون من نمیخواهم به این مسئله بپردازم که چه کسی،چه کسی را آورد و برد.

وی ادامه داد: وقتی من پذیرفته بودم که زیرمجموعه شهرداری هستم باید با آنها همکاری میکردیم و نباید سنگ اندازی می کردم و اگر هم ناراضی بودم باید از مجموعه بیرون می آمدم.

رئیس شورای شهر افزود: من از شهرداری بیرون آمدم و به یک نهاد نظارتی وارد شدم که یعنی نمایندگی مردم را دارم و باید از اطلاعات و تجربیاتی که از شهرداری کسب کرده ام در شورا استفاده کنم.

وی گفت: عوامل متعددی سبب شد تا در دوره قبلی بین شورا و شهرداری اصطکاک ایجاد شود.

امینی تصریح داشت: برخلاف دوره قبلی همه طرح هایی که در دوره جدید در شورا تصویب کردیم با آمدن آقای جمالی نژاد اجرایی شد.

وی ادامه داد: برای من باعث تنفر است که یک مدیری در دست دیگران باشد و به دنبال شهرداری برای اصفهان بودیم که خلاق فهیم اهل رابطه و دارای منطق بیشتر باشد که ما درنهایت آقای جمالی نژاد را انتخاب کردیم.

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: درحال حاضر همه مدیران شهرداری هم براساس همین سیاست رابطه تعاملی با شورا دارند.

وی به نطق اخیر خود درخصوص مصاحبه برخی مدیران و حضور در شبکه های اجتماعی هم اشاره کرد و گفت:منظور من در آن نطق آقای جمالی نژاد نبود. سه چهار مدیر دیگر شهری هستند که منظورم آن اشخاص بود.

امینی ادامه داد: ما و مجموعه شهرداری خود را درکنار هم میبینیم و در خطاها سهیم ایم و در موفقیت ها هم شریک هم هستیم.

وی افزود: نظارت ما بر شهرداری در دور جدید مدیریت کم نشده است و ابعاد دیگری پیدا کرده که در قالب طرح های جدید اجرایی میشود.

رئیس شورای شهر اصفهان همچنین در انتقاد برخی به عدم برگزاری نشست خبری پایان سال شهردار اصفهان،گفت: آقای جمالی نژاد فرد در دسترسی است و در هرساعت شبانه روز پاسخگوی تلفنهای خود هستند برخلاف من که خیلی قادر به پاسخگویی به تلفن همراه خود نیستم و از این بابت باید برنامه ریزی ای داشته باشم.

وی افزود: آنطور که من شنیده ام شهردار ابتدای سال جدید نشست خود را برگزار خواهد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار