پس از اتفاقات صورت گرفته در بازی سپاهان و ملوان؛
تابناک: مدیرعامل کانون هواداران باشگاه سپاهان اصفهان بعد از اتفاقات صورت گرفته در بازی این تیم مقابل ملوان بندر انزلی و شعارهای خاص هواداران این تیم، استعفا داد.
کد خبر: ۲۰۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 01 April 2016
به گزارش خبرنگار مهر، محمد قریشی، مدیرعامل کانون هواداران باشگاه سپاهان اصفهان بعد از اتفاقات صورت گرفته در بازی این تیم مقابل ملوان بندر انزلی و شعارهای خاص هواداران این تیم علیه سرمربی و مدیرعامل باشگاه، استعفا داد.

در ماه‌های گذشته هواداران سپاهان اعتراضات بسیاری نسبت به عملکرد کادر فنی و مدیرعامل باشگاه اصفهانی مطرح کرده‌اند و نکته جالب در این زمینه، اختلافات بین هواداران و لیدرهای سپاهان در زمینه مخالفت و حمایت از کادر فنی سپاهان به شمار می‌رود.

این موضوع در بازی روز گذشته نیز صورت گرفت و در شرایطی که بعد از گل نخست سپاهان هواداران این تیم به دنبال تشویق ایگور استیماچ، سرمربی این تیم بودند، لیدرهای باشگاه مانع از این تشویق‌ها می‌شدند و این موضوع به درگیری بین آنها منجر شد.

قریشی، مدیرعامل کانون هواداران باشگاه سپاهان شامگاه پنجشنبه پس از این اتفاقات، نامه استعفای خودش را تحویل مدیرعامل باشگاه قرار داد.

وی در این نامه عنوان کرد: اینجانب به دلیل مشکلات خانوادگی وهمچنین بعضی از مسائل پیش آمده استعفای خودم را تحویل مدیر عامل محترم باشگاه دادم و امیدوارم برای هواداران دلسوز خونگرم باتعصب سپاهان روزهای خوبی در پیش باشد و در آینده‌ای نزدیک بدون تعصب خاص خیلی از حقایق روشن شود تا بتوانیم همگی باهم سپاهانی سربلند داشته باشیم .

نکته جالب اینکه قریشی تا کنون چندین بار از سمت خود در این باشگاه جابجا شده و بار دیگر به عنوان مدیرعامل کانون هواداران سپاهان به کار خود بازگشته است.

وی در شرایطی مشکلات خانوادگی را دلیل اصلی استعفای خود عنوان می‌کند که در روزهای گذشته انتقادات بسیاری نسبت به عملکرد وی در این باشگاه مطرح می‌شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار