مسئول کمیسیون امور بانوان شهرستان نوشهر گفت: زوج های نوشهری از برنامه های تحکیم خانواده استقبال کردند.
کد خبر: ۲۰۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 04 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، مرضیه یوسفیان در خصوص برنامه های هفته گرامیداشت زن در شهرستان اظهار کرد: دفتر امور بانوان فرمانداری نوشهر باتوجه به میلاد دخت گرامی پیامبر، حضرت فاطمه(س ) بر خود وظیفه دانست تا ویژه برنامه هایی را در جهت تحکیم خانواده که اثر گذار باشد انجام دهد.

وی با بیان اینکه برنامه ویژه هفته گرامیداشت زن می تواند در فرهنگ سازی و غنای فرهنگی خانواده های نوشهری نقش آفرین باشد، گفت: طبق سیاستهای کمیسیون امور بانوان، برنامه های رسمی هفته زن از شنبه ۱۴ فروردین با دیدار به خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان آغاز شد.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری نوشهر تصریح کرد: ویژه برنامه جشن کوثر با همکاری سپاه، برنامه ریزی دفتر امور بانوان فرمانداری، با همکاری دستگاههای اجرایی و حضور پر رنگ شهرداری و شورای شهر برگزار شد.

یوسفیان ابراز کرد: آنچه ما را در رسیدن به هدف کمک می کند پشتیبانی است که موجب ارائه برنامه ریزی بهتر خواهد شد.

وی از اعزام بانوان ادارات به سفر زیارتی سیاحتی با همکاری شورا و شهرداری نوشهر خبر داد و یادآور شد: دیدار بانوان با امام جمعه و فرماندار نوشهر از دیگر برنامه های این هفته است که در دیدار با فرماندار، بانوان می توانند مسائل و مشکلات حوزه بانوان را در شهرستان مطرح کنند.

مسئول کمیسیون امور بانوان شهرستان نوشهر متذکر شد: نقاشی خیابانی در کتابخانه عمومی شهر با حضور مهد کودکهای خصوصی و بهزیستی شهرستان، کارگاه آموزشی برای دانش آموزان دختر سوم راهنمایی در خصوص آسیب های جامعه با حضور سه کارشناس از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

یوسفیان با اشاره به استقبال چشمگیر بانوان نوشهر از برگزاری همایش زوج های خوشبخت، گفت: این گونه همایش ها در راستای تحکیم بنیان خانواده و با حمایت خانم جمشیدی مدیر کل امور بانوان استانداری مازندران جهت آموزش شهروندان برگزار شد.

وی با تاکید بر نقش تغذیه در سلامت زنان افزود: برای جمع بزرگ خانواده فرهنگی نیز روز پنج شنبه در کانون شهید باهنر با حضور کارشناس تغذیه همایشی برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار