زمستان در بهار؛
تابناک: در شهر اصفهان بارش های رگباری از شب گذشته، سبب حاکم شدن هوایی خنک و کاهش آلاینده های جوی در این کلانشهر شده است.
کد خبر: ۲۱۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 15 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان، با بروز شرایط جدید جوی در اغلی استان های کشور از جمله استان اصفهان از شب گذشته بسیاری از نقاط این استان شاهد، بارش های شدید باران و در برخی شهرستان ها برف بوده است.

بارش هفت سانتی متری برف در چادگان از شب گذشته تاکنون سبب سفید پوش شدن ارتفاعات این شهرستان شده است.

رئیس اداره هواشناسی چادگان در این راستا با هشدار به شهروندان تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی امکان بارندگی در روزهای آینده دور از انتظار نیست و انتظار داریم مسافران و گردشگران در حاشیه رودخانه اسکان نیابند.

همچنین در شهر اصفهان نیز بارش های رگباری از شب گذشته، سبب حاکم شدن هوایی خنک و کاهش آلاینده های جوی در این کلانشهر شده است.

 رئیس اداره راه شهرستان فریدونشهر از توابع استان اصفهان نیز از بسته شدن راه ارتباطی هفت روستای گردنه كلوسه این شهرستان به دلیل بارش برف خبر داد.

عزت الله یسلیانی گفت: گردنه كلوسه و راه ارتباطی هفت روستای كلوسه، دورك، وستگان، وزوه، كاهگانك، گاهگان بال و گاهگان پایین از روستاهای پشت كوه دوم به دلیل بارش برف مسدود شده است.

وی از اعزام چند گروه راهداری برای بازگشایی این راهها خبر داد و افزود: تلاش می كنیم كه تا عصر امروز گردنه كلوسه و راه ارتباطی هفت روستای یاد شده بازگشایی شود.

رئیس اداره راه شهرستان فریدونشهر، ارتفاع برف در ارتفاعات این شهرستان را بیش از 30 سانتیمتر اعلام كرد و افزود: هم اكنون تمامی جاده های فریدونشهر به جز گردنه كلوسه و راه ارتباطی روستاهای یاد شده باز و تردد در آنها جریان دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار