مدیرکل ورزش و جوانان مازندران
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: توسعه ورزش همگانی با رویکرد خانواده از محورهای برنامه‌های ششم توسعه به شمار می‌رود.
کد خبر: ۲۱۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 19 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، حبیب حسین زادگان در جمع بانوان ورزشکار استان از امضای تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل امور بانوان استان درزمینهٔ  سلامت جسمی و روحی کارکنان زن دستگاه‌های اجرایی  با استانداری مازندران خبر داد و با اشاره به  آسیب‌های روحی و روانی، فقر حرکتی و اجتماعی در بین زنان  جامعه گفت: دختران، مادران آینده هستند که سلامت آنان سلامت جامعه را تضمین می‌کند و برای جلوگیری از ناهنجاری‌ها و فقر حرکتی باید کارشناسی برخورد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بابیان اینکه برگزاری  کارگاه‌های آموزشی برای زنان مشکلات جسمی و روانی را کاهش می‌دهد افزود: اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در سال جاری برنامه‌ریزی‌هایی را درزمینهٔ ایجاد فضای مناسب برای ورزش بانوان انجام خواهند داد.

حسین زادگان توجه دولت به ورزش همگانی را از رویکردهای دولت تدبیر و امید عنوان داشت و تصریح کرد: از نشانه‌های جامعه پیشرفته و سالم آن است که برای سلامت زنان و اوقات فراغت جوانان باید برنامه‌ریزی‌های کارشناسی انجام شود.

وی گفت: ورزش همگانی با رویکرد خانواده از برنامه‌های ششم توسعه است و برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی به تشویق زنان و دختران و سلامتی آن‌ها کمک شایانی می‌کند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار