از سی فروردین ماه آغاز می شود
فیلم های منتخب این جشنواره در 19 ناحیه آموزشی و 19 سالن ثابت برای دانش آموزان مناطق مختلف استان به نمایش درمی آید. پیش بینی می شود امسال بیش از 40 هزار نفر از دانش آموزان و اولیاء آنها ، فیلم های به نمایش درآمده در این جشنواره را تماشا کنند.
کد خبر: ۲۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 12 April 2015

جشنواره فیلم کودک رشد از 30 فروردین ماه تا دوم اردیبهشت ماه امسال توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار تابناک در اردبیل اعلام کرد از بین 209 فیلم راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره سراسری، 91 فیلم منتخب در استان اردبیل به نمایش درخواهد آمد.

کمال عالی زاده قرار با بیان اینکه فیلم های منتخب این جشنواره در 19 ناحیه آموزشی و 19 سالن ثابت برای دانش آموزان مناطق مختلف استان به نمایش درمی آید افزود: پیش بینی می شود امسال بیش از 40 هزار نفر از دانش آموزان و اولیاء آنها ، فیلم های به نمایش درآمده در این جشنواره را تماشا کنند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را که برای پنجمین سال متوالی در استان برگزار می شود توسعه فرهنگ استفاده از بسته های آموزشی فیلم در یاددهی و یادگیری دانش آموزان ، تنوع بخشی به محیط های یادگیری و جذب حداکثری مخاطبین دانش آموز اعلام کرد.

به گزارش تابناک، فیلم های این جشنواره در بخش های مستند ، داستانی ، کوتاه ، انیمیشن و نماآهنگ تولید شده اند که به موضوعات مختلفی از قبیل جهان شناسی ، تکنولوژی آموزشی، تربیتی ، علمی و اخلاقی تقسیم شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار