مسئول توسعه و بهینه‌سازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان:
تابناک: مسئول توسعه و بهینه‌سازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان گفت: حدود 2هزار و 500 تاکسی فرسوده در شهر اصفهان وجود دارد اما، طرح نو‌سازی تاکسی‌های فرسوده متوقف شده است.
کد خبر: ۲۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 12 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسین نصراصفهانی با اشاره به اینکه نو‌سازی تاکسی‌های فرسوده از اهمیت بسیاری برخوردار است، اظهار کرد: طرح نو‌سازی تاکسی‌های فرسوده در سال گذشته اجرایی شد اما شرایط سختی برای نو‌سازی تاکسی‌های فرسوده در نظر گرفته شده بود.

وی با بیان اینکه تک‌ انتخابی بودن خودرو یکی از مشکلات موجود در این طرح بوده است، اضافه کرد: رانندگان تاکسی در سال گذشته برای نو‌سازی تاکسی فرسوده خود تنها مجاز به انتخاب خودروی سمند بودند.

مسئول توسعه و بهینه‌سازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان با تاکید بر اینکه به دلیل این موضوع استقبال رانندگان دارای خودرو‌های فرسوده از نو‌سازی تاکسی‌های خود بسیار پایین بود، تصریح کرد: همچنین در سال گذشته ضوابط سخت بانکی برای اجرای طرح نو‌سازی تاکسی‌های فرسوده وجود داشت.

وی به تعداد تاکسی‌های فرسوده موجود در شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 2هزار و 500 تاکسی فرسوده در شهر اصفهان وجود دارد.

نصر اصفهانی با بیان اینکه طرح نو‌سازی تاکسی‌های فرسوده از حدود دو ماه گذشته تاکنون متوقف شده است، تاکید کرد: رانندگان تاکسی‌های فرسوده نیز در حال حاضر برای نو‌سازی تاکسی‌های خود بلا‌تکلیف هستند.

وی به دلیل متوقف شدن این طرح اشاره و اضافه کرد: وجود اختلافاتی بین ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور و شرکت ایران خودرو به عنوان دلیل اصلی متوقف شدن طرح نو‌سازی تاکسی‌های فرسوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار