مدیرعامل کانون پرورش فکری خراسان رضوی گفت: جشنواره فیلم کودک همزمان با دهه فجر در خراسان رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳ 01 February 2015

به گزارش تابناک و به نقل از تسنیم،محمود سلیمانی در ارتباط با ویژه برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در دهه مبارک فجر اظهار داشت: ویژه برنامه‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها با توجه به اهداف و سیاست‌های تعیین شده در ستاد دهه فجر استان و با محوریت آشنایی با انقلاب و دستاوردهای علمی و اجتماعی آن و توجه به خانواده و هویت ایرانی اسلامی اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این ویژه برنامه‌ها که بر اساس روزشمار انقلاب و سیاست‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش‌بینی شده، با 7 هدف آشنایی با امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شخصیت‌های برجسته انقلاب ،آشنایی با انقلاب و دستاوردهای اجتماعی و علمی جمهوری اسلامی، توجه به خانواده و هویت ایرانی اسلامی، ایجاد روحیه شادی و نشاط، توجه به خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های دهه فجر، تعامل با سایر سازمان‌ها در اجرای فعالیت‌های ویژه دهه فجر برای کودکان و نوجوانان و توجه ویژه به گروه سنی خردسال برگزار می‌شود.

سلیمانی تصریح کرد: در همین راستا ویژه برنامه‌هایی توسط ستاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در نظر گرفته شده است که از این میان می‌توان به مسابقه اینترنتی فرهنگی، هنری و ادبی‌ای که در پورتال کانون استان به آدرس اینترنتی: www.kpf-khr.ir آمده اشاره کرد.

وی تأکید کرد: از جمله برنامه‌های اجرایی این کانون در ایام الله دهه مبارک فجر می‌توان به اجرای تئاتر کاغذی، جشنواره فیلم کودک، نمایشگاه آثار نقاشی کودکان و نوجوانان، برگزاری انجمن ادبی نوجوان،ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، جشن ویژه انقلاب و جشنواره عکس نوشت، اشاره کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی بیان کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان نیز با پیش‌بینی بازدیدهای علمی، فرهنگی و با تأکید بر مکان‌ها و بناهای مرتبط با وقایع انقلاب، به استقبال بزرگداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌روند.

سلیمانی گفت: برگزاری جشن انقلاب، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی مزار پاک شهدا، شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری و روایت وقایع انقلاب در قالب قصه‌گویی، پرده‌خوانی و خاطره‌گویی با محوریت مشارکت پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های اعضای کانون از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در ایام دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار