مسعود جعفريان؛
تابناك اصفهان: این روزها تزریق ثانیه‌ای اطلاعات از طريق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی همه توجه عموم مردم جامعه را به خود جلب کرده است به گونه‌ای که می‌توان به جرات گفت روزنامه‌ها از این میدان کارزار باز مانده و نتوانسته‌اند در این ماراتن موفقیت شایسته‌ای را کسب کنند.
کد خبر: ۲۲۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 04 May 2016

تابناك اصفهان - مسعود جعفريان " مديرمسئول سايت تابناك اصفهان":

 این روزها تزریق ثانیه‌ای اطلاعات از طريق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی همه توجه عموم مردم جامعه را به خود جلب کرده است به گونه‌ای که می‌توان به جرات گفت روزنامه‌ها از این میدان کارزار باز مانده و نتوانسته‌اند در این ماراتن موفقیت شایسته‌ای را کسب کنند.

اما نمی‌توان از ذهن دور داشت که همچنان کارشناسان عرصه فرهنگ و رسانه بر این باورند که روزنامه‌ها هنوز هم می‌توانند به جایگاه قبلی خود در بین مردم دست یابند و تنها ورود به فضای جدید و تغییر رویکرد در محتوای تولیدی می‌تواند این امر را رقم بزند.

از این رو رسانه‌های مکتوب در شهر اصفهان که به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است باید گام را از عرصه ملی نیز فراتر گذاشته و بتوانند در عرصه بین‌المللی بدرخشند.

با نگاهی اجمالی به محتوای تولیدی روزنامه‌ای اصفهان می‌توان دریافت که عجین شدن محتوای تولیدی با چاشنی خلاقیت در کنار طرح همه مطالبات شهروندان از مسئولان و عنوان دغدغه مردم می‌تواند نقش به‌سزایی در میل دوباره مردم به رسانه‌های مکتوب باشد.

نمی‌توان نادیده گرفت که روزنامه اصفهان زیبا که یکی از با سابقه‌ترین روزنامه‌های شهر زیبای اصفهان است و امروز 11 سالگی‌اش را جشن گرفته در طول دوران و به ویژه در زمان مدیریت جدید توانسته به اندازه قابل توجهی در جلب توجه عموم شهروندان برای جهت دهی به افکار عمومی جامعه گام بردارد و موفقیت روز افزون مسئولان این رسانه‌ وزین را نیز از خداوند منان خواستاریم
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار