کد خبر: ۲۲۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 06 May 2016

حمیدرضا شیران در حکمی از سوی پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور بعنوان مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان منصوب شد.
شیران پیش از این مدیرکل حوزه ریاست بهزیستی کشور ،مدیرکل پشتیبانی بهزیستی کشور، معاون پشتیبانی اداری سازمان امداد و نجات کشور (هلال احمر) و مدیرکل رفاه و امور عمومی جمعیت هلال احمر کشور بوده است.
پیش از این مهدی مجلس آرا از مدیران با سابقه این نهاد به مدت چهار سال بر مسند مدیرکلی کمیته استان اصفهان نشسته بود که اکنون در آستانه بازنشستگی، جای خود را به حمیدرضا شیران داده است.
مدیرکل سابق کمیته امداد استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه گفت: در چهار سال گذشته سرانه کمک به ایتام اصفهان از 55 هزار تومان به 175 هزار تومان رسیده است.
مهدی مجلس آرا با اشاره به اینکه در استان تاکنون هشت هزار نفر حامی طرح محسنین شده اند، گفت: از سوی خیران استان چهار میلیارد تومان به خانواده های طرح محسنین کمک شده است.
در طرح محسنین هر خیر ماهیانه با واریز مبلغی مشخص، خانواده ای را تحت پوشش قرار می دهد.
وی افزود: با تلاش همکاران در کمیته امداد 56 میلیارد تومان وام از سوی بانک های عامل به مددجویان پرداخت شده است.
مدیرکل سابق کمیته امداد استان اصفهان افزاود: همچنین سه هزار و 48 فقره جهیزیه به ارزش شش میلیارد تومان به دختران در آستانه ازدواج تحت پوشش پرداخت شده است.
مجلس آرا با تاکید به اینکه وجود خیریه ها و خیران به این کار کمک بزرگی کرده اند، افزود: اصفهان 500 خیریه فعال دارد که در کمک به نیازمندان بسیار فعالند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار