مدیرکل زندان‌های استان اصفهان خبر داد
تابناک: مدیرکل زندان‌های استان اصفهان از اعلام آمادگی این اداره در خصوص جمع‌آوری هزینه انصراف از حج عمره هموطنان و همشهریان در راستای آزادی زندانیان و یا کمک به خانواده‌های نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 14 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان اصفهان، رمضان امیری اظهار کرد: در راستای تعلیق سفر حج عمره و جنایت ماموران سعودی علیه زوار ایرانی در فرودگاه جده و همچنین ابراز ناخوشایندی و اعتراض ایرانیان به این موضوع، برخی از مردم درصدد انصراف اعزام به حج عمره هستند و هزینه آن را صرف کمک به نیازمندان می‌کنند که در این راستا این اداره‌کل با وجود خیریه امام موسی کاظم (ع) آمادگی کامل دارد هزینه این سفر را به عنوان کمک به خانواده‌های نیازمند زندانی و یا آزادی زندانیان اختصاص دهد.

وی در ادامه بیان کرد: طی سال‌های اخیر با کمک و مشارکت خیرین در زمینه آزادی و کمک به خانواده زندانیان اقدامات مؤثری انجام گرفته و افرادی که در این زمینه قصد کمک و یا آزادی داشته‌اند با حضور در زندان و مواجه حضوری با شخص زندانی نسبت به پرداخت بدهی وی در حق شاکی اقدام کرده و زمینه آزادی زندانیان مهیا شده است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان اضافه کرد: افرادی که در این زمینه قصد هرگونه کمکی دارند شخصا با مراجعه به دفتر خیریه و یا دفتر مدیرکل زندان‌ها این موضوع را اعلام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار