تابناک: شرکت بیز، یکی از موفق ترین شرکت های بازاریابی شبکه ای است که با برندسازی و کارخانه سازی خود را جزو یکی از شرکت های برتر معرفی کرده است.
کد خبر: ۲۲۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲ 10 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، همایش نام و نشان ماندگار، در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

این همایش با موضوع خلیج همیشه فارس با حضور مدیران کمپانی بیز برگزار شد و از مدیر این شرکت به عنوان یکی از برندهای برتر تقدیر شد.

شرکت بیز تاکنون توانسته در راستای موضوع کاری خود سمینارهایی با عناوین " جان میلتون یکی از برجسته‌ترین افراد موفق در بازاریابی شبکه ای و نویسنده کتاب بهترین بازاریاب شبکه ای دنیا"، " برایان تریس؛ از بزرگترین نویسنده کتاب های مدیریت زمان" را برگزار نماید.

همچنین این شرکت تاکنون حمایت مادی و معنوی از ستارگان فوتبال جهان، ستارگان ایران در شهریورماه سال 94، مسابقه جام جهانی فوتبال هنرمندان در جزیره قشم در بهمن 1394 داشته است.

شرکت بیز، یکی از موفق ترین شرکت های بازاریابی شبکه ای است که با برندسازی و کارخانه سازی خود را جزو یکی از شرکت های برتر معرفی کرده است.

فعالیت شرکت بیز در سال 1390 آغاز شده که با مدیریت آقای عطاران با توانایی مدیری با سابقه 30 سال مدیریت، اداره شده و همین مسئله سبب شد تا این مدیر دو سال به عنوان مدیر برتر شناخته شود.

زمینه فعالیت این شرکت در ایجاد کارخانه های مواد غذایی و بهداشتی است.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار