فقط یک سوال؛
تابناك اصفهان: این روزها انگار حال اصفهان خوب است ( البته به قول خسرو شکیبایی تو بشنو اما باور نکن...)؛ همه چیز در آرامش است و همه به خوبی و خوشی در حال ارتقا وضعیت اصفهان اند؛ کارگران و بازنشتگان استان مشکلی ندارند و چرخ زندگی شان به خوبی می چرخد!
کد خبر: ۲۲۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 11 May 2016
تابناك اصفهان - تحريريه: این روزها انگار حال اصفهان خوب است ( البته به قول خسرو شکیبایی تو بشنو اما باور نکن...).

همه چیز در آرامش است و همه به خوبی و خوشی در حال ارتقا وضعیت اصفهان اند؛ کارگران و بازنشتگان استان مشکلی ندارند و چرخ زندگی شان به خوبی می چرخد!

اقتصاد مقاومتی پس از گذشت یک ماه و بیست و چند روز از سال "اقدام تا عملش" در اصفهان به همت مسئولان کمر رکود را به عنوان یک حریف چقر و بد بدن شکسته و بیکاری را ضربه فنی کرده است.

متوليان ارشد استان هر روز به همه آن هایی که روبه روی نهادها، سازمان ها و ادارات مختلف صف می کشند و اعتراض می کنند، با توجه به امکانات مناسب پاسخگویی که موجود است، پاسخ می دهد و همه بعد از اینکه از این سخن ها به خوبی قانع می شوند برای سلامتی مدیران استانشان وسط خیابان گاو زمین می زنند...!

فقط و فقط؛ اصفهان مانده و عنوان ها و توصیه های مسئولانش؛ از اینکه چه کار شود خوب است...چه کار نشود بد!

با این وجود و در این مجمل فعلی؛ یک سوال باقی است، آن هم اینکه :

" در روزهایی که رسانه های شهری به جای دستگاه های مسئول استان که قدرت و توان اجرایی دارند، وظیفه تحقق و زمینه سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی را دارند؛ چه کسی متولی برگزاری کلاس های تفسیر سخنان آیت الله جوادی آملی در اصفهان است؟!"

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار