با کسی که عکس ناهنجار یک کاندیدای مجلس را منتشر می‌کند برخورد می‌کنند ولی با کسانی که در دانشگاه به عالم دینی فحش می‌دهند برخورد نمی‌کنند
کد خبر: ۲۲۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 13 May 2016
به گزارش فارس ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بارگاه مطهر رضوی، گفت: امروز پاسدار انقلاب اسلامی مانند لشکریان امام حسین(ع) در کربلاست. آنجایی که یاران سید الشهدا یکی پس از دیگری مجاهده کردند، به میدان رفتند و شهید شدند و تا یکی از آنها زنده بود کسی جرات جسارت به وجود مقدس امام(ع) را نداشت.

وی با اشاره به هدف نامگذاری روز ولات امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار گفت: این نامگذاری نشان از یک راهبرد ویژه دارد که تا به امروز شاهد تحقق آن در عرصه‌های مختلف مردانگی و غیرت‌مندی هستیم.

امام جمعه مشهد ادامه داد: امروز در کیلومترها آن طرف‌تر از مرزهای کشور، عزیزان ما در برابر دشمنان قسم خورده این نظام ایستادگی می‌کنند و نمی‌گذارند دشمن حتی به مرز ما نزدیک شود.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: امروز یک مشت ملی‌گرای ضد انقلاب می‌گویند که چرا باید برویم فرسنگ‌ها آن‌ طرف‌‌تر بجنگیم و امکانات کشور را مصرف کنیم در حالی هیچ ربطی به ما ندارد.

وی افزود: امروز هدف اصلی دشمن براندازی انقلاب اسلامی است. آن کسانی که در عراق و سوریه انواع و اقسام کارهای ضد انسانی را می‌کنند و در بحرین شیعیان و عاشقان اهل بیت(ع) را سرکوب می‌کنند و در یمن خانه‌ و کاشانه مردم را بر سرشان خراب می‌کنند، به دنبال براندازی ما هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: این توان و غیرتمندی عزیزان ایثارگر ما و اجرای سیاست مدبرانه و رهنمودهای حکیمانه و آسمانی امام و ولی امر مسلمین است که نمی‌گذارد دشمن به ما حتی نزدیک شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز نه تنها امن‌ترین نقطه در منطقه بلکه امن‌ترین کشور دنیاست، افزود: امروز اروپا که کعبه آمال عده‌ای است، امنیت ما را ندارد و این امنیت در حالی است که همه ناامنی‌های منطقه برای براندازی ماست. دشمنان اگر می‌توانستند جانوران تروریست حاضر در منطقه را به سراغ ما می‌فرستاند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: امروز اقتدار ما باعث شده که استکبار جهانی و همپیمانانش عین سگ در اطراف ما پارس کنند و جرات نزدیک شدن را نداشته باشند و ما برای این مهم، از عزیزانمان در ارتش و سپاه بسیج تشکر می‌کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه با وجود این امنیت، نباید خودمان برای خودمان ایجاد ناامنی کنیم، گفت: رهبر انقلاب چند روز پیش در بیانات خود به فرماندهان نیروی انتظامی فرمودند که ناامنی را ریشه‌یابی کنید.

وی با اشاره به داستان قتل ستایش و زورگیری‌هایی که در کشور انجام می‌شود، تصریح کرد: ریشه این اتفاقات که گه گاه با آنها رو به رو می‌شویم و ملت را تکان می‌دهد، در ناامنی اخلاقی و اجتماعی است.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه این بخش از امنیت، بر عهده خود مردم است، افزود: اگر در کشور ما امنیت اخلاقی نباشد، آن جوانی که در اوج گرایش‌های غریزی و نفسانی است امنیتش به هم می‌ریزد و حتی ممکن است به دام گناه و حتی جنایت کشیده شود. برقراری این امنیت با خود مردم است که در سایه امر به معروف و نهی از منکر تحقق پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: من از برخی مسؤولان اجرایی نظام‌ گله‌مندم. اگر امنیت اخلاقی کشور اقتضا می‌کند – که حتماً هم اقتضا می‌کند- آقایی که یک عکس نا‌هنجار از یک کاندیدای مجلس را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود را شناسایی و به عقوبت برسانند، آن وقت چرا با کسانی که یک عالم دینی را نه تنها در فضای مجازی که در فضای حقیقی و در یکی از دانشگاه‌های کشور فحش دادند و تخریب کردند برخورد نمی‌شود؟

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: اشکالی که ما امروز به استکبار و سازمان ملل می‌گیریم به خاطر برخورد دوگانه است. حالا چرا در کشور خودمان این رفتارهای دوگانه اتفاق می‌افتد؟
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار