موسسه حامیان کسب وکار اجتماعی ایرانیان یک سازمان مردم نهاد، غیر سیاسی، غیر انتفاعی و غیر دولتی است که برای حمایت از طرح های کسب و کار اجتماعی، کارآفرینی اجتماعی، کارآفرینی، اشتغال زایی و حمایت از اشتغال های موجود شکل گرفته است. این موسسه با همکاری خیرین، خیریه ها و کارآفرینان و علاقمندان به توسعه فرهنگ قرض الحسنه، به ترویج این فرهنگ، حمایت از تولید و گسترش فضای کسب و کار کمک می نمایند.
کد خبر: ۲۲۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 13 May 2016

موسسه حامیان، غیر سیاسی و غیرانتفاعی و غیر دولتی و عام المنفعه بوده و ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران با موضوع اجتماعی فعالیت خواهد نمود.

اهداف موسسه حامیان عبارتند از:

۱) تامین تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغالزایی، کارآفرینی و کانون ها و تشکل های اجتماعی با همکاری بانک های قرض الحسنه و صندوق های قرض الحسنه

۲) اشاعه و ترویج فرهنگ کار گروهی در جامعه هدف

۳) توانمند سازی و ارتقاء مهارت کارآفرینان

۴) ترویج فرهنگ کسب وکار اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی

۵) ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود

۶) کمک و حمایت مادی و معنوی از اقشار مختلف جامعه خصوصاٌ جوانان خبره و نخبه و افراد بی بضاعت

۷) ایجاد و توسعه کانون ها و تشکل های اجتماعی، کار آفرینی و دانش بنیان

ب) روش اجرای هدف:

۱- جمع آوری کمکهای خیرین، خیریه ها و فعالان اقتصادی داخل و خارج از کشور به منظور تامین امتیاز لازم برای تامین تسهیلات قرض الحسنه و نیز تامین وجوه اداره شده با همکاری بانک های قرض الحسنه و صندوق های قرض الحسنه.

۲- عقد تفاهم نامه با انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی جهت حمایت و توسعه کانون های اجتماعی و کارآفرینی متشکل در این انجمن و بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان اولین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور و پیشرو در توسعه فرهنگ قرض الحسنه.

۳- ارائه خدمات آموزشی، مشاوره ای، پژوهشی و تحقیقی و صدور گواهینامه های مرتبط پس از اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح.

۴- حمایت از شهرک علمی تحقیقاتی، مراکز رشد و شتاب دهنده های خصوصی.

۵- انجام امور فرهنگی، تبلیغی با روش های مرسوم اعم از دیداری، شنیداری، نوشتاری و مجازی جهت توسعه فرهنگ قرض الحسنه.

۶- موسسه حامی می تواند علاوه بر فعالیت های فوق که بر محور قرض الحسنه می باشد، بخشی از وجوه حاصل از فعالیت های خود اعم از عرضه محصولات و خدمات و حق عضویت اعضا و یا کارگزاری تسهیلات را به غیر ازایجاد تسهیلات قرض الحسنه در زمینه هزینه های موسسه حامی و یا حمایت مستقیم مالی از افراد و کانون ها و تشکل ها و امور خیر استفاده نماید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار