دبیر جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی گفت: با حمایت از کارآفرینی و با استفاده از تاثیرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کارآفرینی می‌توان بسیاری از معضلات اجتماعی را برطرف کرد.
کد خبر: ۲۲۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 14 May 2016

کوروش خسروی، اظهار کرد: موسسه حامیان کسب و کار اجتماعی ایرانیان، یک سازمان مردم نهاد و خیریه‌ای است که وظیفه خود را حمایت از کارآفرینی تعریف کرده است.

وی افزود: زمانی که از کارآفرینی حمایت شود، تاثیرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن کارآفرینی، بسیاری از معضلات اجتماعی را برطرف خواهد کرد، به این معنی که این موسسه به جای اینکه به عنوان خیر نقش یک مسکن را بازی کند، به عنوان خیری خواهد بود که نقش درمانگر و حتی پیشگیرانه را ایفا می‌کند.

عضو هیات مدیره موسسه حامیان کسب و کار اجتماعی ایرانیان اضافه کرد: تسهیلات این موسسه خیریه به کارآفرینان از نوع کمک‌های قرض الحسنه، مشاوره‌های مدیریتی است و همچنین در امر بازاریابی، شبکه سازی و حمایت‌های اجتماعی کارآفرینان را یاری خواهد کرد.

خسروی ادامه داد: از علاقه‌مندان طی فراخوانی برای عضویت در این موسسه درخواست شد. برای اولین جلسه بدون هیچ گونه تبلیغاتی حدود 200 نفر حاضر شدند که داوطلب حمایت از کارآفرینان بودند. شهروندان علاقه‌مند می‌توانند در موسسه خیریه عضو شوند و شروع به حمایت از کارآفرینان کنند.

دبیر جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی با بیان اینکه میزان اعطای تسهیلات به طرح‌ها به نوع طرح کارآفرینانه بستگی دارد، خاطرنشان کرد: شروع فعالیت موسسه با حمایت از 21 طرح راه یافته به بخش نهایی جشنواره شیخ بهایی از استان اصفهان بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار