دبیر جشنواره فیلم کوتاه سپهر خبر داد:
تابناک: دبیر جشنواره فیلم کوتاه سپهر از برگزاری این جشنواره همزمان با سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۲۲۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 14 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، محسن مزدبران ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه ویژه دانشجویان هنر در اصفهان خبر داد.

وی در این خصوص با اشاره به اینکه در اصفهان فضایی به منظور راه اندازی یک جشنواره مختص دانشجویان هنر احساس می شد، اظهار داشت: از همین رو موسسه آموزش عالی سپهر اقدام به برگزاری این جشنواره برای نخستین سال کرد.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سپهر ادامه داد: در این جشنواره آثاری در قالب فیلم کوتاه از دانشجویان خلاق به دبیرخانه ارسال شده است.

وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره کشف و شناسایی استعدادهای دانشجویان هنر در عرصه فیلم سازی بوده است.

مزدبران افزود: قصد داریم بعد از برگزاری این دوره جشنواره عزم خود را برای برگزاری این رویداد فرهنگی در سطح کشور جزم و اجرایی نماییم.

وی اضافه کرد:  فراخوان جشنواره فیلم کوتاه سپهر برای ارسال آثاری در دو حوزه فیلم‌های کوتاه داستانی مستند و فیلم نامه نویسی در آذرماه سال گذشته اعلام شد که ۱۵۰ اثر و ۹۰ فیلم نامه کوتاه به دبیرخانه رسید و مورد ارزیابی داوران قرار گرفت و در مجموع ۳۰ فیلم کوتاه و ۲۵ فیلم نامه کوتاه برای راهیابی به بخش نهایی برگزیده شد.

مزدبران با بیان اینکه در این دوره از جشنواره ۱۰ برگزیده نهایی در بخش کارگرانی فیلم کوتاه، فیلم نامه نویسی، بازیگر مرد و زن و بهترین تدوین‌گر و فیلم‌بردار معرفی می‌شود، اعلام کرد: جشنواره سوم خردادماه و همزمان با آزاد سازی خرمشهر افتتاح و اختتامیه آن ۵ خردادماه برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره با مشارکت حوزه هنری، شهرداری، و میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سپهر با اشاره به برگزاری کارگاه‌های فیلم‌نامه نویسی و کارگردانی در حاشیه جشنواره، افزود: همچنین در این جشنواره بزرگداشت زاون قوکاسیان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه محل اکران فیلم‌ها تالار سوره است، بیان داشت: داوران جشنواره از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار