مسئول کمیته مذاکرات نشا در دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی:
مسئول کمیته مذاکرات نشا در دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با اشاره به حضور 14 نشا در نخستین دوره از برگزاری نمایشگاه نشا گفت: بر اساس آخرین گزارشات به دست آمده این تعداد نشا موفق شدند با 400 کارآفرین و صاحب ایده ارتباط بگیرند.
کد خبر: ۲۲۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹ 14 May 2016
اکبر قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: امسال همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی حضور سرمایه‌گذاران و سالن صنعت را در قالب نشا که مخفف نقطه شروع ارتباط سرمایه‌گذاران با کارآفرینان است را راه‌اندازی کردیم.

وی با اشاره به حضور 14 نشا در نخستین دوره از برگزاری این نمایشگاه ابراز داشت: بر اساس آخرین گزارشات به دست آمده این تعداد نشا موفق شدند با 400 کارآفرین و صاحب ایده ارتباط بگیرند.

مسئول کمیته مذاکرات نشا در دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد از مذاکرات صورت گرفته در این 14 نشا حاضر در نمایشگاه به عمل نزدیک شده است، ابراز داشت: هدف ما ایجاد ارتباط و شبکه سازی بین صاحبان طرح و سرمایه‌گذاران اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه در برخی از موارد سرمایه‌گذاری رویکرد نبوده بلکه به عنوان ارتباط سازمان با صاحب ایده به عنوان کارفرما نیز مورد توجه بوده است.

قاسمی به استقبال خوب سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این تجربه اول است که سرمایه‌گذاران سه روز حضور مستمر داشتند و جالب اینجاست که نیمی از این سرمایه‌گذاران از دیگر استان‌های کشور بودند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار