امشب؛
تابناک: شامگاه شنبه دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در هفت بخش برترین‌هایش را شناخت.
کد خبر: ۲۲۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸ 14 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در هفت بخش برترین‌هایش را شناخت.

برترین‌های این جشنواره به شرح ذیل است...

بخش شرکت‌های نوپا – فن آفرینان : نفر اول، مصیب علیشیر از شرکت تعاونی دانش بنیان پترو و پژوهش اهورا با طرح طراحی و ساخت آزمایشگاهی و صنعتی در حوزه صنایع نفت و گاز موفق به کسب تندیس زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و تامین بخشی از هزینه شرکت در رویداد slush شد.

نفر دوم این بخش محمد ابراهیم سمیع از شرکت تعاونی امن پژوه نوآوران فارس به دلیل طراحی و توسعه فایروال صنعتی بومی کنترل‌های زیمنس نیز موفق به کسب لوح زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری شد.

لوح زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری نیز به عنوان جایزه سوم این بخش به حامد محمود پور قمصراز شرکت صدرا طرح و تجهیز اسپادانا به دلیل ساخت دستگاه تزریق چسب حرارتی رسید.

برگزیدگان شرکت‌های رشد یافته – فن آفرینان: جایزه نخست این بخش شامل تندیس زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و تامین بخشی از هزینه شرکت در رویداد slush نیز به محمدعلی چمنیان از شرکت نیان الکترونیک به دلیل ارائه طرح سیستم یکپارچه تغذیه نیرو قابل نصب در محیط بیرونی (outdoor) تعلق گزفت.

آرمان پنداشته با ایده ساخت انواع قالب و تولید مبدل حرارتی صفحه‌ای – کاهش تلفات انرژی از شرکت طاها قالب توس نیز موفق به کسب جایزه دوم این بخش شامل لوح زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری شد.

لوح زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری نفر سوم این بخش نیز به سعید سامانی مجد از شرکت بهین آب زنده رود با طرح سامانه گندزدایی پیشرفته مولتی اکسیدان بکو تعلق گرفت.

برگزیدگان شرکت‌های علوم انسانی – فن آفرینان: این بخش نفر اول نداشت و ناهید زراعتکار با طرح سامانه طراحی و تولید کارتون و کتاب داستانی مصور توسط کودکان و نوجوانان از شرکت مهندسی توسعه فناوری اطلاعات و تجارت تفاوت موفق به کسب تندیس زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و تامین بخشی از هزینه شرکت در رویداد slush شد.

جایزه سوم این بخش نیز به صورت مشترک به مرتضی حسینی کمال آبادی از موسسه ادیب فقه جواهری با طرح پژو‌هش‌های میان رشته‌ای ادبیات عربی و فقه که به تولید کتاب نرم افزار و مجله می‌انجامد و محسن موسوی از شرکت تبلور دانش چهلستون با اجرای تخثسث سیستم‌های جامع منابع انسانی (شناسایی و مدیریت استعداد) شامل لوح زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری تعلق گرفت.

تنها برگزیده شرکت‌های تداوم فن آفرینی –فن آفرینان نیز شهرام احمدی از شرکت پویندگان با ساخت سیستم جاگذاری نیل‌های اینترلاک فمور و تی بیا یا دریافت لوح زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری شد.

در بخش برگزیدگان طراحان کسب و کار  - بخش آزاد:  محمدعلیزاده با تولید اصلاح کننده قیر با روش پلیمیریزاسیون پیشرفته موفق به دریافت طرح زرین جشنواره، 5 سکه بهار آزادی و تامین بخشی از هزینه شرکت در رویداد slush و به عنوان نفر اول معرفی شد.

محمد عرفان نیز با طرح ارتقای رتبه مجلات علمی الکترونیکی نیز به عنوان نفر دوم این بخش موفق به دریافت  طرح زرین جشنواره، 5 سکه بهار آزادی و تامین بخشی از هزینه شرکت در رویداد slush شد.

محمد مهدی نادری نیز با طرح تولید جنس منجمد تعیین جنسیت شده گاو موفق به دریافت طرح زرین جشنواره، 3 سکه بهار آزادی شد.

فرید ملک احمدی نیز به دلیل طراحی و ساخت و تولید آچار بکس خورشیدی موفق به دریافت لوح تقدیر در این بخش شد.

برگزیدگان طراحان کسب و کار  - بخش المپیاد دانشجویی نیز نفر اول نداشتند و در این میان مریم زاکانی با طرح شبکه خانوادگی و اجتماعی بادوم موفق به دریافت طرح زرین جشنواره، 5 سکه بهار آزادی و تامین بخشی از هزینه شرکت در رویداد slush و به عنوان نفر اول معرفی شد.

لاله چینی نیز به عنوا نفر دوم این بخش با طرح دستگاه تست و کالیبراسیون رگلاتور شهری موفق به دریافت لوح زرین جشنواره و 3 سکه بهار آزادی شد.

محسنی سرشت با طرح هوشمندو تمام اتوماتیک تولید روغن و قربانی با طرح نانو کامپوزیت ضد حریق، خوردگی موفق به دریافت لوح تقدیر شدند.

برگزیدگان فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فن آفرینی: طرح برداشت رباتیک زعفران به عنوان طرح اول موفق به کسب طرح زرین جشنواره، 5 سکه بهار آزادی و تامین بخشی از هزینه شرکت در رویداد slush  و جایزه نقطه طلایی شناسا شد.

طرح تولید نهال گردو به روش صنعتی نیز به عنوان طرح دوم موفق به کسب طرح زرین جشنواره، 3 سکه بهار آزادی و تامین بخشی از هزینه شرکت در رویداد slush جایزه نقطه طلایی شناسا شد.

سامانه گردشگری بر واقعیت افزوده نیز طرح سوم این بخش بود که جایزه‌ای به آن تعلق نگرفت.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار