کد خبر: ۲۴۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 17 June 2016

دکتر رضا سراج در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

جنگ پردامنه علیه مقدسات دینی، در دستور کار شبکه بهایی-انگلیسی BBC قرار گرفته است. پس از قداست شکنی توسط شادی صدر، تحریف و تخریب حضرت امام (ره) اینک با شکار بیمار مبتلا به اختلال جنسیتی، تخریب نهاد روحانیت و ترویج اباحه گرایی مورد نظر BBC است.

ماجرا چیست؟

«احمد. م» متولد سال 1368 و از عناصر مرتبط با جریان تشیع انگلیسی بود. یکی از نزدیک‌ترین دوستانش می‌گوید: «سال 93 با هم به مطب دکتر رفتیم. بر اساس آزمایش‌هایی که انجام گرفت؛ معلوم شد که گرایش هورمونی و بدنی او بیشتر به سمت مؤنث بودن است. احمد ملبس نشد و سطوح حوزه را به سطح سه نرساند و بدون مجوز اقدام به پوشیدن لباس می‌کرد به گونه ای که حتی از سوی دادگاه روحانیت هم به او تذکر داده شد. او از حوزه جدا شد و در یک دانشگاه غیر انتفاعی روانشناسی خواند هر چند که آن را نیمه تمام رها کرد تا اینکه دی ماه 94 به ترکیه رفت.»

چگونگی شکار سوژه

احمد. م از طریق جریان تشیع انگلیسی چندین نوبت به ترکیه فرستاده می‌شود و در آنجا با محمد. خ خواننده رقاصه و همجنس باز مرتبط می‌گردد. احمد. م سپس توسط آرشام. پ (مقیم کانادا) به صورت جدی وارد ارتباط با جامعه همجنس بازان می‌شود. وی منتظر بود تا پس از پخش مستند B BC مجوز پناهندگی و ورودش به کانادا فراهم شود که تا این لحظه ناکام مانده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار