کد خبر: ۲۶۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 26 July 2016


مدیر روابط عمومی اوقاف استان البرز از انتخاب نفرات برتر سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در البرز در بخش خواهران خبر داد.

علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: نفرات برتر در بخش خواهران در سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم که در روزهای دوم و سوم مردادماه برگزار شد، انتخاب شدند.

وی افزود: در قسمت قرائت و ترتیل به ترتیب خانم‌ها مریم فتحی زاده، فائزه عباسی و راضیه پور غلام نفرات اول تا سوم شدند.

مدیر روابط عمومی اوقاف استان البرز با بیان اینکه در قسمت قرائت و تحقیق خانم‌ها غزاله سهیلی‌زاده، مریم سمایی و رضوان جلالی‌فر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند، ادامه داد: در قسمت حفظ کل قرآن لیلا بهرامی، محدثه سادات سید صالحی و فاطمه محمدی نفرات اول تا سوم شدند.

اکبری بیان کرد:در قسمت حفظ 20 جزء نفرات اول تا سوم به ترتیب سمیه بیاتی، مریم عسگری و نفیسه فرساد شدند.

وی از عاطفه ابراهیمی، لیلا صبوری و اکرم دلداده به عنوان نفرات برتر در قسمت حفظ 10 جزء نام برد و افزود: در قسمت حفظ 5 جزء نفرات اول تا سوم به ترتیب زهرا معدنی‌پور، مهناز ورسنجی، اعظم فرخنده‌پی شدند.

مدیر روابط عمومی اوقاف استان البرز خاطرنشان کرد: در قسمت دعاخوانی هم خانم‌ها حبیبه احدی، فریده فیروز زارع و پروین صحاب‌انور به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

اکبری با بیان اینکه نفرات برتر در این مسابقات به مراحل کشوری راه پیدا می‌کنند که در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: آزمون کتبی معارف نیز در تاریخ 15 مردادماه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار