مديركل صدا و سيماي مركز اصفهان:
تابناک: مديركل صدا و سيماي مركز اصفهان گفت: اصفهان تنها شهر گردشگري جمهوري اسلامي ايران است.
کد خبر: ۲۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 23 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، به نقل از  روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اصفهان،مسعوداحمدي افزادي در ديدار با اعضاي شوراي اسلامي شهر اصفهان ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن ماه رجب اظهار كرد: همچنين پيشاپيش ميلاد با‌سعاد حضرت علي (ع) و روز پدر را به تمام مردم تبريك عرض مي‌كنيم.

وي با بيان اينكه اصفهان از لحاظ تاريخي يكي از شهر‌ها و استان‌هاي مهم در كشور است، اضافه كرد: اصفهان داراي نسلي دانشمند‌پرور بوده و فرزندان اين علماء و دانشمندان نيز همچنان در اين شهر زندگي مي‌كنند.

مديركل صدا و سيماي مركز اصفهان با تاكيد بر اينكه معماري اصفهان از اهميت بسياري برخوردار است و معماري ايران باستان در اصفهان مشاهده مي‌شود، تصريح كرد: اصفهان داراي فرهنگي 100 ساله بوده و به عنوان پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي محسوب مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه همچنين اصفهان به عنوان يكي از شهر‌هاي فرهنگ‌ساز در كشور تلقي مي‌شود، ادامه داد: مكتب هنري و فلسفي اصفهان بسيار مهم است و تهران و شيراز وامدار مكتب اصفهان هستند.

احمدي افزادي با بيان اينكه همچنين بزرگان ديني، علماء و انديشمندان بسياري در اصفهان بوده‌اند، تاكيد كرد: وجود اقوام مختلف به عنوان شاكله اصلي اصفهان اجتماعي تلقي مي‌شود.

وي با تاكيد بر اينكه ما در اصفهان با اين موضوع مواجه هستيم كه اسم مركز و استان يكي است و به دنبال اين موضوع با وجود اقوام مختلف در اصفهان مواجه مي‌شويم، افزود: اين موضوع سبب ايجاد آسيب‌هايي براي اصفهان مي‌شود.

مديركل صدا و سيماي مركز اصفهان با اشاره به اينكه اصفهان شهر و استاني است كه مبناي دانش‌محوري داشته اشت، گفت: اصفهان يك شهر گردشگري، كارگري، دانشگاهي و اداري است.

وي با بيان اينكه اصفهان تنها شهر گردشگري جمهوري اسلامي ايران است، اظهار كرد: همچنين اصفهان ضلع نخست گردشگري جهاني ايران است.

احمدي افزادي با تاكيد بر اينكه اصفهان در حوزه انقلاب و دفاع مقدس نيز از كارنامه درخشاني برخوردار است، ادامه داد: دفاع مقدس را به نام اصفهان مي‌شناسند و اصفهان از شهر‌ها و استان‌هاي شاخص در اين زمينه محسوب مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه فرصت‌هاي موجود در اصفهان بسيار جدي است، تصريح كرد: وضعيت عفاف و حجاب در اصفهان به مراتب بسيار بهتر از تهران، مشهد، شيراز و بسياري از شهر‌هاي بزرگ كشور است.

مديركل صدا و سيماي مركز اصفهان اضافه كرد: كالبد تاريخي اصفهان به عنوان يك كالبد معماري ايراني، اسلامي زنده است و معماري و هويت اسلامي در اصفهان زنده است.

وي با بيان اينكه هيچ جايي در اصفهان مشاهده نمي‌شود كه خالي از كالبد تپنده معماري باشد، تاكيد كرد: اصفهان تمام داشته‌هاي يك كالبد زنده را دارد.

احمدي افزادي با تاكيد بر اينكه تعامل در رسانه يك اصل است، افزود: ما بايد به مردم نزديك شويم و موانع موجود بايد برداشته شود تا ما در كنار مردم باشيم.

وي با اشاره به اينكه در اين سال‌ها ما در حوزه حقوق مردم كار‌هاي بسياري را انجام داده‌ايم اما در حوزه تكاليف مردم كاري صورت نگرفته است، گفت: آداب شهروندي و شهر‌نشيني بايد براي مردم بيان شود.

مديركل صدا و سيماي مركز اصفهان با بيان اينكه همچنين بايد در حوزه مباحث فرهنگي در حوزه معماري اقدامات موثري صورت بگيرد، اظهار كرد: اصفهان در حوزه ظرفيت كار‌هاي نمايشي و سريالي از رتبه‌هاي نخست برخوردار است.

وي با تاكيد بر اينكه دانش‌محور بودن اصفهان به پيشينه تاريخي آن اختصاص دارد، ادامه داد: اين جلسات بايد در راستاي رسيدگي به امور مردم در حوزه صدا و سيما و تقويت فرهنگ جامعه ادامه داشته باشد.

احمدي افزادي ريز‌گرد‌ها و بحث آب را دو موضوع مهم و اساسي در اصفهان دانست و تصريح كرد: ما بايد در اين دو حوزه اقدامات اساسي را در حوزه فرهنگ و اطلاع‌رساني انجام بدهيم.

وي با اشاره به اينكه اصفهان در حوزه شبكه‌هاي اجتماعي از جايگاه بالايي برخوردار است، اضافه كرد: پس از تهران ركن دوم توليد در كشور هستيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار