مدیر امور سینماهای استان همدان گفت: تلاش می‌کنیم تا سینما قدس را به سمت و سوی پردیس شدن هدایت کنیم.
کد خبر: ۲۷۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 08 August 2016
مدیر امور سینماهای استان همدان گفت: تلاش می‌کنیم تا سینما قدس را به سمت و سوی پردیس شدن هدایت کنیم.

به گزارش ایسنا، سعید شرفی، اظهار کرد: با توجه به اینکه مساحت زمین سینما قدس همدان با سینما آزادی تهران برابری می‌کند، بنابراین پتانسیل تبدیل شدن به پردیس سینمایی را دارد.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های ما حرکت سینما قدس به سمت پردیس شدن است که البته پیگیر آن هستیم اما برای رسیدن به آن مسیر طولانی را پیش‌رو خواهیم داشت.

شرفی با بیان اینکه پردیس سینمایی در افزایش جذب مخاطبان تاثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: با پردیس شدن سینما قدس، می‌توانیم مجموعه‌ای فرهنگی هنری در اختیار داشته باشیم تا در آن مخاطب بتواند نیازهای خود را رفع کند.

تاثیر بازسازی سینما فلسطین در جذب مخاطبان

مدیر امور سینماهای استان همدان در ادامه گفت: بازسازی و بهره‌برداری از سینما فلسطین در آبان‌ماه سال گذشته تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب و استقبال مردم از سینما برجای گذاشته است.

وی افزود: هم‌اکنون سینما فلسطین با ظرفیت 360 صندلی و سیستم‌های به‌روز و پخش جدیدترین فیلم‌های تولید شده مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

رشد سه برابری استقبال مردم از سینما

شرفی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال 34 هزار نفر از سینما فلسطین بازدید کرده‌اند، تاکید کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

از وضعیت سینماهای استان راضی هستیم

مدیر امور سینماهای استان همدان همچنین گفت: از سال 85 و تأیید حضور جشنواره فیلم کودک در همدان، سینماها آغاز به بازسازی کردند و دو سال پس از آن هم سینما بهمن ملایر به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: سینما بهمن ملایر و فلسطین همدان از نظر سیستم‌های نمایشی و صوتی کاملا به‌روز هستند و کمبود و ضعفی در آن احساس نمی‌شود.

بلیط نیم‌بها در جذب مخاطبان موثر است

شرفی تصریح کرد: با توجه به اینکه بلیط سینماهای حوزه هنری در روزهای سه‌شنبه نیم‌بها است، در جذب مخاطبان و افزایش بازدیدها تاثیر بسزایی داشته است.

وی روزهای پربازدید سینما را روزهای تعطیل اعلام کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان امسال هم استقبال مردم از فیلم‌های سینما نسبت به استان‌های دیگر رضایت‌بخش بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار