عضو شورای شهر اصفهان مطرح کرد
تابناک: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود حضور ۲۴ ساعته نماینده پژوهشگاه میراث فرهنگی در پروژه‌ مترو در برخی رسانه‌ها اینگونه القا می‌شود که همه چیز در حال از بین رفتن است.
کد خبر: ۲۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 26 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نورالله صلواتی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته بازدیدی از چند ایستگاه قطار شهری داشتیم، اظهار داشت: علاقه‌مندی و تعصب برای حفظ میراث فرهنگی امری امری پسندیده بوده اما در برخی مواقع افراط و تفریط‌ها سبب می‌شود که روند رشد و توسعه اصفهان با رکودی جبران ناپذیر مواجه شود.

وی با تأکید بر اینکه هزینه تراشی بی‌جا بدون شک قطار شهری اصفهان را بیش از گذشته با مشکل تأخیر مواجه می‌کند، تصریح کرد: 2 متر از عرض کف تاریخی چهارباغ باقی‌ مانده که برای حفظ همین 2 متر اخباری مبنی بر تأخیر در بهره‌برداری از خط یک شنیده می‌شود اما باید اجازه داد که میراث فرهنگی طرح احیای جهان نما را به عنوان ورودی مترو عملیاتی کند.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: در مسائل میراث فرهنگی صدای واحد شنیده نمی‌شود در حالی که با وجود برجسته‌ترین کارشناسان میراث فرهنگی در استان و شهر اصفهان نباید مسائل کوچک به تهران گره بخورد و با وجود حضور 24 ساعته نماینده پژوهشگاه میراث فرهنگی در پروژه‌ مترو در رسانه‌ها اینگونه القا می‌شود که همه چیز در حال از بین رفتن است.

مدیرعامل مترو عضو شورای معاونان شهردار شود

علیرضا نصر اصفهانی عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری موضوع قطار شهری است، تصریح کرد: باید تمام امور مربوط به موضوع قطار شهری بدون مانع و با سرعت انجام شود که ایجاد هماهنگی بین بخشی در این مسئله تسهیل‌گر امور است.

وی بیان کرد: مدیرعامل قطار شهری به منظور ارائه گزارشات هفتگی و برخورداری از خرد جمعی و افزایش باور کارکنان شهرداری مبنی بر اهمیت و اولویت پروژه مترو، تا زمانی که ضرورت دارد به عضویت شورای معاونان شهردار درآید.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه به عنوان یک معلم همواره به جایگاه معلمی خود افتخار می‌کنم، اظهار داشت: مراتب اعتراض خود را به کاریکاتور توهین‌آمیز روزنامه همشهری که سبب جریحه‌دار شدن احساسات معلمان شده اعلام می‌کنم و درخواست جبران مافات دارم.

نگرانی از نبود ایستگاه تاکسی بی‌سیم بانوان در شهر

ندا واشیانی پور، عضو دیگر شورای شهر با اظهار نگرانی از نبود ایستگاه تاکسی بی‌سیم بانوان در شهر اصفهان خاطرنشان کرد: به دلیل نبود ایستگاه تاکسی بانوان، زنان تاکسی‌دار باید از ایستگاه‌های تاکسی آقایان استفاده کرده و یا در سطح شهر سرگردان باشند که با برخوردهای ناشایست مواجه می‌شوند.

وی با تأکید بر لزوم ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی‌های بانوان گفت: با توجه به اینکه یکی از فاکتورهای تکریم نیروی انسانی در هر سازمانی توجه به مسائل معیشتی و رفع مشکلات آنها است نباید نیروی انسانی بدون توجه به وضعیت معیشتی و مشکلات کاری آنها ساماندهی شوند.

ارائه تسهیلات به خانواده معلمان و کارگران

احمد شریعتی، عضو دیگر شورای شهر با اشاره به هفته نکوداشت اصفهان بیان کرد: با توجه به تقارن هفته کار و کارگر و هفته نکوداشت مقام معلم با هفته نکوداشت شهر اصفهان، شهردار تسهیلاتی برای استفاده این 2 قشر و خانواده آنها از اماکن تفریحی و تاریخی اصفهان قرار دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار