مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد از برگزاری مرحله استانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم در روزهای ۲۷ و ۲۸ مردادماه در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۷۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 16 August 2016
به گزارش تابناک یزدحسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف اظهار کرد: این مسابقات در ۹ رشته حفظ بیست جزء، ده جزء، حفظ کل، حفظ پنج جزء، قرائت، تحقیق، ترتیل، معارف، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام زارع‌زاده از برگزاری این مسابقات در ۱۰ شهرستان استان خبر داد و افزود: ۸۲۲ نفر در این مسابقات شرکت کردند که ۲۹۸ به مرحله استانی راه پیدا کردند و از این تعداد ۱۳۰ نفر برادر و ۱۶۸ نفر خواهران هستند.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه مسابقات کشوری در مهرماه در گیلان برگزار می‌شود تصریح کرد: در مرحله استانی مسابقات از ۱۴ نفر داور استفاده می‌کنیم که ۴ نفر از داوران کشوری هستند.
وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه مسابقات روز چهارشنبه ۲۷ مردادماه ساعت ۸ صبح و اختتامیه ۲۸ مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور سعید طوسی، قاری بین‌المللی و حنانه خلفی حافظ خردسال و نابغه قرآنی برگزار خواهد شد.
زارع‌زاده با اشاره به سهمیه استان برای شرکت در مسابقات کشوری در بخش خواهران گفت: رشته قرائت یک نفر، حفظ کل دو نفر، حفظ ۱۰ جزء یک نفر، حفظ ۲۰ جزء یک نفر، ترتیل دو نفر، معارف یک نفر، دعا خوانی یک نفر و سهمیه استان برای شرکت در مسابقات کشوری در گروه برادران شامل قرائت دو نفر، ترتیل دو نفر، اذان یک نفر، دعا خوانی یک نفر، حفظ ده جزء یک نفر، حفظ ۲۰ جزء یک نفر، حفظ کل یک نفر و معارف یک نفر اعلام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار