سراج مطرح کرد:
تابناک: رئیس سازمان بازرسی‌ کل کشور با اشاره به واردات بیش از حد فولاد به کشور گفت: مسئولان باید از فولاد تولید شده در داخل کشور حمایت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۲۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 26 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، ناصر سراج ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر کل بازرسی استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس قانون سازمان بازرسی بر تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و مراکز غیر دولتی که به گونه‌ای دولت بر آنها نظارت دارد می‌توانن بر آنها نظارت داشته باشد، اظهار داشت: بانک‌ها و مراکز مالی اعتباری و مالی خصوصی نیز علاوه بر اینکه تحت نظارت شورای پول و اعتبار بانک مرکزی هستند سازمان بازرسی نیز بر آنها نظارت دارد.

وی با اشاره به ارسال بیش از ۶۰ هزار گزارش مردمی به سازمان بازرسی کشور در خصوص فعالیت نهادها و ارگان‌ها ابراز داشت: بررسی این گزارش‌ها به میزان قابل توجهی می‌تواند در اصلاح امور کشور نقش داشته باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه قوای سه‌گانه عزم خود را جزم کردند تا دستورات رهبر معظم انقلاب در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی را جامه عمل بپوشانند، گفت: بر این اساس معاون اول قوه قضائیه، دادستان کل و رئیس سازمان بازرسی در جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی حضور دارند و با توجه حضور معاون اول رئیس‌جمهور و نایب‌ رئیس مجلس در این جلسات می‌توان گفت که حاکمیت عزم خود را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی جزم کرده است.

خلع ید از ۴ هزار و ۸۵۰ هکتار از اراضی تصرف‌ شده در استان اصفهان

وی در ادامه با اشاره به برخی از اظهارات رئیس کل دادگستری استان اصفهان در خصوص خلع ید از ۴ هزار و ۸۵۰ هکتار از اراضی تصرف‌ شده در این استان ابراز داشت: در این رستا باید اقدامات جدی صورت گیرد ضمن آنکه سازمان منابع طبیعی باید پاسخگو باشد که چرا با این زمین خواری‌ها مقابله جدی را انجام نمی‌دهد.

سراج با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی موظف است به صورت جدی با مدیرانی که به وظایف خود عمل نمی‌کنند برخورد کند، اظهار داشت: باید باور داشته باشیم که مدیریت به معنای ریاست نیست بلکه تمام مدیران موظف هستند در جایگاه خود پاسخگوی اعمال خود و زیردستان باشند.

وی در ادامه با اشاره به وجود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی بدون وثیقه و ضمانت در کشور افزود: قوه قضائیه آمادگی خود را برای مقابله با این افراد اعلام کرده است.

رئیس سازمان بازرسی‌ کل کشور با اشاره به تشکیل کمیته‌هایی در بانک مرکزی به منظور پیگیری معوقات بانکی اظهار داشت: برخی پول‌های وام را برای راه اندازی پروژه دریافت کرده و آن را در محل دیگری هزینه می‌کند و باید با این پدیده نیز به شدت برخورد شود.

وی با اشاره به واردات بیش از حد فولاد به کشور گفت: مسئولان باید از فولاد تولید شده در داخل کشور حمایت بیشتری داشته باشند.

گفتنی است که مراسم تودیع حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی‌نژاد و معارفه حجت‌الاسلام سیدرسول محمودآبادی به‌عنوان بازرس ‌کل جدید استان اصفهان صبح امروز با حضور ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی‌کل کشور، احمد خسروی وفا رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان و عباس مقتدایی رئیس مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار