مشتي به عنوان نمونه از خروار ناكارآمدي ها و مشكلات مديريتي اصفهان؛
تابناک اصفهان: هفته دولت امروز آغاز شد و كاروان خسته و از هم گسسته دولت تدبير و اميد قرار است يكي - يكي به شهرها و استان هاي مختلف ارسال شوند؛ قرار است بيايند و بگويند چه كردند و چه كردند و چه كردند كه اين شد حال مملكت!
کد خبر: ۲۸۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 23 August 2016

تابناك اصفهان – تحريريه:‌  هفته دولت امروز آغاز شد و كاروان خسته و از هم گسسته دولت تدبير و اميد قرار است يكي - يكي به شهرها و استان هاي مختلف ارسال شوند؛ قرار است بيايند و بگويند چه كردند و چه كردند و چه كردند كه اين شد حال مملكت! البته مي توان حدس زد كه چه مي شود؛ يك تخته سياه دوران مدرسه مي آورند، يك خط صاف ميان تخته كشيده مي شود، براي خوب و بد كردن، خوب هايش در سبد دولت فعلي و بدهايش ميراث دولت هاي گذشته است! تدبير و اميد هم در اين ميان موج مي زند...!

در اين بازي هم طبق گذشته متضرر اصلي همان هميشه متضرران (مردم) هستند! ركود جان زندگيشان به لب مي رساند؛ بيكاري سفره خانه هايشان را كوچك مي كند؛ سبد كالا آبروشان را مزحكه ملت ها مي كند؛ گراني حسرت هايشان را زياد مي كند و دولت نارضايتيشان را نسبت به همه چيز مي افزايد! ضرر در ضرر!

مجمل موجود و تمام آنچه كه مي خواهيد درباره دولت ها بگوييد را فرض كنيد؛ حال در آن، ما هم چند درد ماندگار و يادگاري از استان برخودار اصفهان داريم. آب - بيكاري - ورشكستگي كارخانه ها – عدم تكميل پروژه هاي مختلف ملي و استاني و تمام آن محروميت ها و مشكلاتي كه باعث و بانيش منصوبان و متصديان دولت اند، مي شود درد مانگار اين روزهاي استان برخوردار اصفهان!

در اين ميان بد نيست چند نكته و مطالبه را نيز در اينجا بيان كنيم كه در آستانه هفته دولت و افتتاح ها و برنامه هاي مختلف دولتمردان و منصوبان دولت تدبير و اميد فكر نكنند مردم يادشان رفته، آنچه قرار بود بشود و نشد:

1- در جريان سفر حسن روحاني، رئيس دولت يازدهم در برابر مردم اصفهان خطاب به استاندار اصفهان و وزير نيرو دستور داد، جريان دائمي آب در زاينده رود را پيگيري كرده و نسبت به جريان داشتن دائمي آب در زنده رود اقدام عملي و موثر انجام دهند؛ تكليف اين موضوع چه شد؟!


2- با توجه به پرداخت ميزان ماليات اصفهان به دولت و همچنين دريافتي ناچيز استان چرا متصديان و نمايندگان دولت نسبت به دريافت و تحقق بودجه هاي استاني و ملي از دولت و پاك كردن لكه برخورداري از اصفهان مطالبه گري و اقدام عملي نمي كنند؟! (البته بايد توجه داشت در اين زمينه نمايندگان مجلس نقش موثري دارند و از همين رو بعدها به سراغ آن ها و فعاليت هايي كه انجام دادند نيز مي آييم!)


3- رشد بيكاري و ركود بي سابقه در برخي كارخانه ها و واحد هاي توليدي استان، سومين مسئله اي است كه مديران ارشد استان و نمايندگان دولت در اصفهان بايد نسبت به آن پاسخگو باشند و درباره چرايي اينكه در طول سه سال تصدي دولت تدبير و اميد در كشور، مشكلات اين چنيني در اصفهان افزايش پيدا كرده و كار را به جايي رسانده كه سرمايه گذاران و مديران كارخانه ها و واحدهاي توليدي تصميم به خروج سرمايه هاي خود از استان گرفته اند، توضيح بدهند!


4- محروميت ها و مشكلات بسيار اصفهان كه نتيجه حاصل اين ناكارآمدي ها و بد مديريتي هاست، هم باشد مطالبه چهارم كه اميد است مديران اصفهاني درباره فعاليت هايي كه در راستاي رفع آن انجام داده اند، پاسخگويي لازم را انجام دهند!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار