ورزش اصفهان از دید 90 تابناک؛
تابناک: با توجه به ظرفیت مناسب و گسترده ورزش اصفهان و با وجود باشگاه های مهم ورزشی کشور در این شهر قرار دارند در نظر گرفتیم در روزهای دوشنبه به بررسی رویدادهای رخ داده در استان اصفهان بپردازیم.
کد خبر: ۲۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 27 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، با توجه به ظرفیت مناسب و گسترده ورزش اصفهان و با وجود باشگاه های مهم ورزشی کشور در این شهر قرار دارند در نظر گرفتیم در روزهای دوشنبه به بررسی رویدادهای رخ داده در استان اصفهان بپردازیم.

این هفته هم همانند هفته گذشته، ذوب آهن اصفهان در چهارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور میهمان  فولاد خوزستان بود که در نهایت توانست با نتیجه 2 بر 0 به پیروزی برسد.

سپاهان نیز در مصاف میزبان پیکان بود که توانست با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی برسد.

http://isfahan.isna.ir//Files/News/Image/13942/50818.JPG

در این هفته با موافقت اصفهان میزبان جام باشگاه‌های فوتسال آسیا شد AFC

رییس ستاد برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از میزبانی اصفهان خبر داد.

عباس ترابیان در گفت و گو با ایسنا، درباره میزبان جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، گفت: بعد از نامه‌ای که به AFC ارسال کردیم، از آنها خواستیم جام را در اصفهان برگزار کنیم یا اینکه برگزاری مسابقات را حدود دو هفته به تعویق بیاندازند. از ابتدا هم مشخص بود که آن‌ها برگزاری را عقب نمی‌اندازند و نهایتا با میزبانی اصفهان موافقت کردند. هماهنگی‌های لازم را با هیات فوتبال اصفهان انجام داده‌ایم. اصفهان سابقه برگزاری مسابقات را دارد و می‌تواند به خوبی از عهده این مسابقات برآید.

وی اضافه کرد: باید دو سالن را برای برگزاری بازی‌ها آماده کنیم. چهار سالن هم برای تمرین 12 تیم حاضر در نظر گرفته‌ایم. امروز چارت برگزاری رقابت‌ها را به AFC ارسال می‌کنیم و دوشنبه هم نمایندگان AFC برای بررسی امکانات اصفهان به ایران می‌آیند و تا پنج شنبه در ایران خواهند بود.



http://isfahan.isna.ir//Files/News/Image/13942/50788.jpg

برگزاری مسابقات شترسواری استانی و کشوری

مسابقات شترسواری استانی و کشوری روز 12 اردیبهشت ماه در روستاي كوير مصر برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهدی اسدی ريیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان، اظهاركرد: سومین دوره مسابقات شترسواری کشوری و پنجمین دوره مسابقات شترسواری استان اصفهان در دو بخش شتران تندرو و شتران کندرو، روز 12 اردیبهشت ماه مصادف با سیزدهم رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) در روستاي کویر مصر شهرستان خور و بيابانك برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در مسابقات کشوری، شترسوارانی از استان‌های اصفهان، قم، سمنان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و هرمزگان با هم به رقابت می‌پردازند که به نفرات اول تا ششم مسابقات استانی و کشوری جوايز نفیسی اهدا خواهد شد.

ريیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان پیرامون برنامه‌های این هیئت در سال 94 ،اظهاركرد: پیشنهاد میزبانی پنجمین المپیاد ملی عشایر با طرحی نو و بازی‌های جدید را به فدراسیون ارائه دادیم که در صورت موافقت در شهرستان سمیرم میزبان عشایران غیور آقا و بانو هستیم.

مهدی اسدی افزود: برای سومین سال لیگ دسته یک و لیگ برتر هفت سنگ بانوان را در 6 ماهه اول سال داریم، همچنین مسابقات فوتبال و فوتسال را برای روستائیان برنامه ریزی كرديم و والیبال چهار نفره را نیز برای بانوان خواهیم داشت. طبق تفاهم‌نامه با هیئت‌های تکواندو و کاراته استان اصفهان در سال 94 مسابقات این دو رشته برای روستائیان آقا و بانو برگزار می‌شود که امیدواریم نخبگان این رقابت‌ها در تیم‌های استانی و ملی افتخارآفرینی کنند.

وی گفت: هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان استان اصفهان در برنامه سال 94 گنجانده شده است و به جرات می‌توان گفت بهترين اقدام در سال 93 راه اندازی 30 خانه ورزش در روستاهای استان اصفهان بوده است. در سال جدید با کمک استانداری، فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فرمانداری‌ها، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و دهیاری‌ها، 100 خانه ورزش را در روستاها راه اندازی خواهیم کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار