تابناک: حسین رضایی که از حمایت اصلاح‌طلبان استان اصفهان برخوردار است رابطه نزدیکی با بیت آیت الله طاهری دارد که این رابطه نزدیک به سبب هم‌محله ای بودن عبدالله نوری(برادر داماد رضایی) با آیت الله طاهری در محله معروف "حسین‌آباد" اصفهان است.
کد خبر: ۲۸۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 03 September 2016
به گزارش تابناک اصفهان، "حسین رضایی" نامی است که این روزها بعد از گذشت دو سال از آخرین بار که نام وی در لیست استاندارهای احتمالی اصفهان در دولت تدبیر و امید قرار گرفت، دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است.
 
وی در خبرهای روزهای اخیر که آمدن وی را با رفتن رسول زرگرپور از استانداری اصفهان گره زده‌‌اند به عنوان گزینه احتمالی وزارت کشور برای جایگزینی زرگرپور به شمار می رود.
 
حسین رضایی، یکی از شخصیت‌های بسیار نزدیک به جریان اصلاحات در استان اصفهان است که از قضا رابطه نزدیکی هم با عبدالله نوری دارد.
 
علت رابطه رفاقتی حسین رضایی با عبدالله نوری به دلیل یک وصلت فامیلی است. برادر عبدالله نوری یعنی علیرضا نوری که یکی از نمایندگان مجلس ششم بود، داماد حسین رضایی است که البته در یک حادثه رانندگی در جاده چالوس جان خود را از دست داد.
 
حسین رضایی که از حمایت اصلاح‌طلبان استان اصفهان برخوردار است رابطه نزدیکی هم با بیت آیت الله طاهری دارد که این رابطه نزدیک هم به سبب هم‌محله ای بودن عبدالله نوری با آیت الله طاهری در محله معروف "حسین‌آباد" اصفهان است.
 
از طرفی حسین رضایی در دوران اصلاحات رئیس سازمان حج و زیارت کشور بود و همین مسئله سبب شده بود تا وی بعد از پایان کار این دولت، در حلقه شخصیت‌های سازنده جریان اصلاحات در کشور قرار گیرد.
 
شیخ عباسعلی روحانی، امام جمعه موقت (سابق) اصفهان، از دیگر دوستان اصلاح‌طلب نزدیک به حسین رضایی است که به قول خودش رابط " مراد و مرید" با آیت الله طاهری، امام جمعه سابق اصفهان داشت.
 
حلقه شخصیت‌های سیاسی اطراف حسین رضایی و نیز جریانی که در حال حاضر از آمدن وی به ساختمان استانداری اصفهان حمایت می‌کنند، نشان می‌دهد "رضایی" در صورت رفتن "زرگرپور"، همان گزینه مطلوب اصلاح طلبان برای نشستن بر کرسی استانداری اصفهان خواهد بود.
 
همه این جریانات در حالی رخ می دهد که هم‌اکنون تعیین تکلیف وضعیت ساختمان خیابان استانداری اصفهان در محله "حسین‌آباد" اصفهان رقم می خورد، محله ای که با محوریت بیت آیت الله طاهری به یکی از کانون‌های تصمیم‌گیری های سیاسی استان بدل شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار