"مسئولان باید اعتراضات را تا قبل از پلی‌آف بررسی کنند"
تابناک: مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: مسئولان باید با بررسی اعتراضات و ادعای تیم‌ها صحت یا عدم وجود تبانی در لیگ را به همه ثابت کنند.
کد خبر: ۲۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 28 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، صادق درودگر پس از دیدار این تیم با گیتی‌پسند اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم اما ما مستحق حضور در پلی‌آف صعود به لیگ برتر بودیم که این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: اگر شاهد فوتبالی پاک در لیگ دسته بودیم اکنون تیم نساجی مازندران باید به پلی‌آف صعود می‌کرد و اعتراضات تیم ما حتی مورد بررسی هم قرار نگرفت.

مدیرعامل باشگاه فوتبال نساجی مازندران گفت: ما مستندات را ارائه دادیم فولاد نوین هم به طور رسمی اعتراض کرده و اکنون وظیفه مسئولان لیگ است که بررسی کنند یا ما دروغ می‌گوییم یا فولاد نوین! باید پاکی یا ناپاکی این فوتبال مشخص شود.

وی با انتقاد از مسئولان استان مازندران بیان کرد: اگر مسئولان بومی استان به این مسئله اهمیت می‌دادند اکنون سال‌ها بود که مازندران در لیگ برتر نماینده داشت اما متاسفانه اهمیت نمی‌دهند، اما امیدوار هستم امسال با پیگیری این مسئله برای روشن شدن مسائل کمک کنند.

درودگر تصریح کرد: در تمام دیدارها مقابل آن تیم خاص در حق تیم‌های دیگر اجحاف شده تنها دیداری که نتوانستند این کار را صورت دهند دیدار با گیتی‌پسند بود که با پگیری آقای طاهری مدیرعامل گیتی‌پسند شب قبل از بازی داور دیدار عوض شد.

وی خاطرنشان کرد: در دیداری که نفت و گاز گچساران 3 اخراجی داشت، یا اخراجی‌های تیم تربیت یزد، یا مدافعانی که در برابر آنها پنالتی دادند و یا در دیداری که 5 بازیکن یک تیم در برابر مس غایب بودند! باید تمام مسائل مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: باید پیش از برگزاری پلی‌آف اعتراضات بررسی شود تا تیم‌های مستحق صعود به حق خود برسند در غیر اینصورت وجود فوتبال ناپاک در این رقابت‌ها ثابت می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار