کد خبر: ۲۹۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 10 September 2016


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز با بیان اینکه تراکم جمعیت استان ۱۰ برابر تراکم کشور است، گفت: ۷۰ درصد جمعیت شهری استان در کرج ساکن هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ذبیح‌الله قائمی در پانزدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز که با حضور استاندار البرز و جمعی از مدیران‌کل در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز چهارمین استانی است که از نظر ضریب اینترنتی وضعیت بسیار خوبی در کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه استان البرز نخستین استان مهاجرپذیر کشور است، افزود: شهر کرج ششمین کلانشهر کشور محسوب می‌شود.

قائمی با توجه به اینکه مساحت استان البرز بالغ بر 5284 کیلومتر مربع است، ادامه داد: جمعیت این استان حدود 2.5 میلیون نفر است.

وی با بیان اینکه تراکم جمعیت استان 10 برابر تراکم کشور است، گفت: 70 درصد جمعیت شهری استان در کرج ساکن هستند.

وی در ارتباط با سرشماری نفوس و مسکن استان البرز تصریح کرد: امسال برای نخستین‌بار سرشماری به صورت اینترنتی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز تصریح کرد: از 3 تا 24 مهرماه خانوارها با مراجعه به سایت sarshomari.95 .ir و تکمیل اطلاعات و دریافت و حفظ کد آماری خود باید در این طرح شرکت کنند.

قائمی عنوان کرد: از 25 مهرماه تا 25 آبان‌ماه دریافت کد آماری خانوارها به صورت تبلتی است و از 26 تا 30 آبانماه برای خانوارهای غایب ثبت‌نام تمدید می‌شود.

وی عنوان کرد: همکارانی که برای ثبت‌نام در طرح سرشماری (آمارگیری) مایل به‌همکاری هستند می‌توانند در سامانه Http://s95.sci.org.ir ثبت‌نام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار