علیمراد شیری رئیس جدید صندوق بازنشستگان استان فارس شد.
کد خبر: ۳۰۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 30 September 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: پنجشنبه در باشگاه فرهنگیان سالن سعدی مراسم تکریم از بازنشستگان برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل امور استانها صندوق بازنشستگی کشور از انتخاب ۳۱نفر برای پیگیری مطالبات بازنشستگان کشور خبر داد.

علی حاج قربان افزود: به دلیل نیاز پیگیری مطالبات بازنشستگان قرار شد یک مجمع تشکیل شود تا مطالبات بازنشستگان را در مرکز پیگیری کنند.

حاج قربان تاکید کرد: روند انتخاب اعضای این مجمع بدین گونه بوده که کانونهای صندوق  بازنشستگی هر استان یک نفر را  انتخاب کردند که نهایتا در کل کشور ۳۱نفر شدند و قرار شد که این مجمع مطالبات بازنشستگان را از مراجع قانونی پیگیری کنند.

مدیر کل امور استانها صندوق بازنشستگی کشور افزود: ماموریت اصلی صندوق بازنشستگان کشور برقراری و پرداخت حقوق بازنشستگان است.

وی تاکید کرد: صندوق بازنشستگی کشور یک میلیون و ۲۸۰هزار نفر مشترک دارد که سازمان باید حقوق این بازنشستگان را پرداخت کند که ماهانه مبلغی حدود دو هزار میلیارد تومان میشود که باید هرماه به موقع پرداخت شود.

حاج قربان درمورد پیگیری مطالبات بازنشستگان استان فارس اظهار داشت: من تمام مطالبات و درخواستهای بازنشستگان حاضر در این جلسه را شنیدم و بر حسب وظیفه به مسئولینی که قانون گزار هستند انتقال میدهم و یکی از مسایلی که صندوق در تمام جلسات با قانون گزاران پیگیری می کند همین موضوع مطالبات بازنشستگان است.

وی درمورد مابه تفاوت حقوق شاغلین با بازنشسته ها که در زمان حال اختلاف فاحشی باهم دارند، تصریح کرد: ما پیگیر این مطالبه بحق بازنشستگان از طریق مراجع قانونی و قانون گزاران محترم هستیم.

حاج قربان در مراسم تودیع رییس صندوق بازنشستگان فارس بیان کرد: از زحمات ۳۰ساله محمد باقر حکیم زاده که تصدی ۲۰ ساله مدیریتی هم در این سازمان داشته اند  تشکر و قدردانی می کنم و برای  علیمراد شیری که قبلا رییس صندوق بازنشستگی استان خوزستان بوده اند، در پست جدید آرزوی موفقیت می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار